Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Telefonní bankéř - příchozí linka Olomouc
Raiffeisenbank a.s.
Místo práce
Olomouc
Olomouc
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Experimentujeme rádi, ale ne s lidmi. Naše banka nabízí stabilitu a jistotu a navíc, jsme nejpřívětivější bankou roku počtvrté v řadě!
Rádi si povídáte a ještě raději pomáháte ostatním? Staňte se součástí 10 -15 členného týmu PŘÍCHOZÍ linky, která spadá do útvaru Call centrum Olomouc. Vaším úkolem bude starat se o příchozí požadavky klientů a komunikovat s kolegy v týmu i v dalších útvarech banky.
Nabízíme smlouvu na dobu neurčitou!
Co vám nabízíme?
- Stabilní zaměstnání na hlavní pracovní poměr a smlouvu na dobu neurčitou
- Náš propracovaný benefitní systém, který z nás dělá jednoho z nejlepších zaměstnavatelů na trhu - každý z nás má maximální svobodu v tom, jaké benefity chce využívat. Sami se rozhodnete, zda pojedete na dovolenou, přihlásíte se na jazykový kurz, budete pravidelně chodit sportovat nebo nakupovat knížky. Stravenky a příspěvky na penzijní a životní pojištění jsou samozřejmostí. A tím nekončíme - čím déle jsme spolu, tím větší výhody máte
- Dovolenou 25 dní v roce a když nám jen není dobře, máme možnost čerpat zdravotní volno. O své zaměstnance se zkrátka staráme.
- Motivující finanční ohodnocení (fixní a variabilní složku mzdy)
- Zázemí společnosti, která umí ocenit vaše výsledky. Rádi soutěžíme o poukázky do obchodních řetězců, tablety, wellness víkendy aj.
Co budete na této pozici dělat?
- Stanete se pro naše klienty přítelem na telefonu. Budete jim poskytovat perfektní servis, rychle a kvalitně zodpovídat jejich dotazy a řešit jejich požadavky, mezi které patří například žádosti o blokace karet, dotazy na produkty a postupy či pomoc při orientaci v internetovém a mobilním bankovnictví
- Klienty budete informovat o našich produktech a sjednávat schůzky pobočkovým bankéřům - určitě nebudete nikomu volat "jen tak" a vnucovat služby či produkty
- Budete spolupracovat s pobočkovou sítí a s odbornými útvary banky
A jaká je naše představa o kandidátovi?
- Jste časově flexibilní, pracujeme na směny – ranní/odpolední včetně víkendů a svátků
- Máte dokončené středoškolské vzdělání s maturitou
- Umíte pracovat s PC - využívat budete bankovní aplikace, na které vás naši trenéři zaškolí
- Máte velmi dobré komunikační schopnosti a profesionální přístup k zákazníkovi
- Stresová situace vás nepoloží, naopak, je pro vás výzvou
Pokud toto všechno máte, nebojte se přihlásit, my vás všechno naučíme v úvodním zaškolení, které vám plně uhradíme.
Výhodu oproti ostatním budete mít pokud:
- Se s klientem dorozumíte anglicky
Jak se přihlásit?
Po vyplnění formuláře níže budete přesměrováni do našeho interního systému, ve kterém se na pozici můžete přihlásit dvěma způsoby:
1) prostřednictvím svého LinkedIn účtu: klikněte na tlačítko "Podat žádost: LinkedIn" - jdeme sice s dobou, ale uděláte nám radost, když do přihlášky přiložíte i Váš životopis :)
2) prostřednictvím profilu v našem systému: klikněte na tlačítko "Podat žádost" a pokud se na pozici u nás hlásíte poprvé, postupujte přes „Vytvořit nový profil“.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme klientsky nejpřívětivější banka roku 2018 v České republice, přidejte se k nám!
ID: 3635145
Dátum zverejnenia: 4.4.2019
2019-04-04
lokalita: Okres Olomouc Pozícia: Finanční poradce, Klientský pracovník, Osobní bankéř, Telefonní operátor Spoločnosť: Raiffeisenbank a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.