Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
BRIGÁDA ADMINISTRATIVNÍ PODPORA – Olomouc
Raiffeisenbank a.s.
Místo práce
Olomouc
Olomouc
Druh pracovního poměru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Máte zájem získat praxi, nasbírat nové zkušenosti a přivydělat si během studia nebo při rodičovské dovolené? Do našeho oddělení Treasury Back Office v Olomouci hledáme nového kolegu / kolegyni, který/á může formou dlouhodobé brigády odpracovat až 80 hodin měsíčně.
Co bude vaším úkolem?
- V aplikacích banky zpracovávat administrativu spojenou s vypořádáním cenných papíru.
- Třídit a zakládat dokumentaci.
Pozice vás bude bavit, pokud:
- Rádi pracujete s PC, využívat budete MS Office a interní bankovní systémy.
- Zajímá vás oblast podpory investičního bankovnictví.
- Můžete pracovat ideálně 4krát týdně, po-pá mezi 8:00 – 13:00 hod.
A co u nás získáte?
- Moderní a příjemné pracovní prostředí blízko hlavního nádraží v Olomouci.
- Práci v mladém kolektivu a fajn šéfa Tomáše.
- Možnost uplatnit své vzdělání či zkušenosti v bankovnictví.
Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte se přihlásit a poslat nám svůj životopis.
V případě dotazů jsem k dispozici na tel: 603 808 124.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme klientsky nejpřívětivější banka roku 2018 v České republice, přidejte se k nám!
ID: 3740233
Dátum zverejnenia: 15.8.2019
2019-08-15
lokalita: Olomouc Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Specialista back office Spoločnosť: Raiffeisenbank a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.