Ředitel pobočky - Náchod

Raiffeisenbank a.s.

Místo práce
Náchod
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti


Pro naši pobočku v Náchodě hledáme kolegu/kolegyni na pozici Ředitele pobočky. Náš ředitel má svobodu a autonomii v rozhodování o řízení a naplňování cílů pobočky, je garantem vysoké kvality služeb a poradenství poskytovaných našim klientům.
Pro úspěch v dané pozici je rozhodující být inspirativním leaderem schopným vést tým k naplnění cílů pobočky, zajištění kvality služby klientům a budování důvěryhodných, obchodních vztahů s nimi. Skvělý úspěch naší banky může být i vaším úspěchem.

Co u nás získáte?

• Autonomii a prostor pro vlastní realizaci a úspěch – u nás je to o vás!
• Skvělou příležitost pro osobnostní, profesní a kariérový rozvoj.
• Intenzivní školení v oblastech produktů, služeb, systémů a klíčových dovedností.
• Možnost rozvoje a budování kariéry u jednoho z nejrychleji rostoucích bankovních domů na evropském trhu a preferovaného zaměstnavatele.
• Velmi zajímavé a motivační odměňovací schéma a rozvinutý systém zaměstnaneckých a sociálních výhod.
• Možnost budování vztahů se zajímavými lidmi.

Co bude vaším úkolem?

• Inspirativně vést tým bankéřů na pobočce, realizovat jejich nábor, adaptaci, koučink a rozvoj jejich obchodních dovedností a zákaznického přístupu.
• Zajišťovat podmínky pro provoz a naplnění obchodních cílů pobočky.
• Nastavovat výkonové cíle a plány pro tým a zodpovídat za jejich plnění.
• Aktivně vyhledávat a získávat nové klienty ze segmentu osobních financí a MICRO, budovat a udržovat vztahy s klíčovými klienty.
• Zajišťovat kontrolu dodržování interních procesů a postupů.
• Proaktivně spolupracovat s týmy marketingu, podpory prodeje, risku apod.

Jaká je naše představa o kandidátovi?

• Jste vyzrálá osobnost s předchozí zkušeností ve finančních službách/bankovnictví.
• Máte prokazatelné úspěchy v obchodních/prodejních činnostech a službách zákazníkům.
• Máte zkušenost s vedením týmu.
• Vyznáte se ve finančních/bankovních produktech a službách.
• Jste silně orientován na zákazníka a řízení vztahů s ním.
• Interpersonální, prezentační a komunikační dovednosti patří mezi vaše silné stránky.

Jak se přihlásit?

Po vyplnění formuláře níže budete přesměrováni do našeho interního systému, ve kterém se na pozici můžete přihlásit dvěma způsoby:

1) prostřednictvím svého LinkedIn účtu: klikněte na tlačítko "Podat žádost: LinkedIn" - jdeme sice s dobou, ale uděláte nám radost, když do přihlášky přiložíte i Váš životopis :)

2) prostřednictvím profilu v našem systému: klikněte na tlačítko "Podat žádost" a pokud se na pozici u nás hlásíte poprvé, postupujte přes „Vytvořit nový profil“.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme klientsky nejpřívětivější banka roku 2018 v České republice, přidejte se k nám!
ID: 3741844  Dátum zverejnenia: 17.8.2019  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.