Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Zákaznická podpora s využitím AJ+NJ, 32000-38000 Kč/měsíc, Brno
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Brno-střed, Česko
Brno-střed, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
32 000 - 38 000 Kč/měsíc
32 000 - 38 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Baví Vás cizí jazyky? Rádi byste je používali aktivně při práci? Pokud ano, pojďte pracovat k nám.
Hledáme pracovníky do zákaznické podpory s využitím angličtiny a němčiny.
Tato nabídka je vhodná i pro absolventy.
Pracovní doba:
PO-PÁ
Náplň práce:
- zadávání dat do systému
- komunikace se zákazníky - primárně po e-mailu (řešení došlých ticketů)
- související administrativa
Hledáme pracovníky do zákaznické podpory s využitím angličtiny a němčiny.
Tato nabídka je vhodná i pro absolventy.
Pracovní doba:
PO-PÁ
Náplň práce:
- zadávání dat do systému
- komunikace se zákazníky - primárně po e-mailu (řešení došlých ticketů)
- související administrativa
Zaměstnanecké výhody, benefity
- mzda 32000-38000 Kč/měsíc
- bonusy
- 5 týdnů dovolené
- stravenky
- příspěvek na Multisport kartu
- firemní akce
- práce v mezinárodní firmě
- příjemné moderní pracovní prostředí
- navyšování mzdy
- jazykové kurzy
- možnost naučit se novým věcem, získat zkušenosti z mezinárodního pracovního prostředí
- bonusy
- 5 týdnů dovolené
- stravenky
- příspěvek na Multisport kartu
- firemní akce
- práce v mezinárodní firmě
- příjemné moderní pracovní prostředí
- navyšování mzdy
- jazykové kurzy
- možnost naučit se novým věcem, získat zkušenosti z mezinárodního pracovního prostředí
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Společnost se zabývá poskytováním technické a administrativní podpory pro své zákazníky.
Společnost se zabývá poskytováním technické a administrativní podpory pro své zákazníky.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- velmi dobrá znalost AJ+NJ (budete komunikovat v obou jazycích)
- SŠ vzdělání
- znalost práce na PC
- SŠ vzdělání
- znalost práce na PC
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 3615003
Dátum zverejnenia: 9.12.2019
2019-12-09
lokalita: Brno Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Specialista podpory zákazníků Spoločnosť: Randstad HR Solutions s.r.o.
Spodná hranica mzdy (brutto): 32 000 Kč/měsíc