Obchodní referent - technický produkt

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Praha 4, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Posilujeme obchodní tým pro mezinárodní společnost působící v oblasti dopravy. Rádi ve svém týmu uvítáme kolegu/ kolegyni, kterého baví starat se o naše klienty, vytvářet jim nabídku šitou na míru a nebojí se oslovit nové klienty (pouze firemní zákazníci). Nejsme žádné call centrum, ale sehraný interní obchodní tým. Přidejte se k nám na pozici OBCHODNÍ REFERENT - KA pro nový produkt - telematika

Co Vás čeká a nemine?
● každodenní e mailová a telefonická komunikace převážně se stávajícími klienty - nabídka nového produktu - telematické řešení
● zpracováváte také leady na nové potenciální klienty - zjistíte jaké služby jim vyhovují a sestavíte pro ně nabídku na míru dle jejích potřeb
● telefonujete pouze cca 30% pracovní doby,
● administrativa - připravujete nabídky a komunikujete emailem
● naší zákazníci jsou pouze firmy, které naše produkty a služby potřebují - zjednoduší jim podnikání
spolujízdy s kolegy na osobní setkání u větších klientů a detailní představení produktu

Zaměstnanecké výhody, benefity

● nadstandardní fixní mzda (dle vašich zkušeností)
● atraktivní kvartální a roční bonusy dle výsledků
● týden dovolené navíc
● 3 sick days
● 1 personal day - osobní volno
● roční kupon MHD
● flexipassy
● stravenky
● flexibilní pracovní doba
Těšit se můžete také na moc fajn kolektiv přátelských kolegů a kanceláře v Praze - kousek od metra Pankrác

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Doprava, logistika

mezinárodní společnost působící v oblasti dopravy

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Český jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Koho hledáme?
Potřebujeme někoho kdo:
● má min SŠ vzdělání
● aspoň rok praxe v obchodě
má technické myšlení, pozitivní vztah k technickým produktům je velmi důležitý
● komunikativní AJ nebo NJ (školení + komunikace s centrálou v DE) + spisovná čeština
● je komunikativní osobnost s tahem na branku a obchodním duchem
● dokáže aktivně naslouchat a má prozákaznický přístup
● důležitá je vytrvalost a chuť dotáhnout věci do konce
● ovládá uživatelsky PC (MS office)
nástup ideálně 1.3

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme Randstad, světový lídr na trhu personálních agentur a jeden z největších poskytovatelů personálních služeb na českém trhu. Naším cílem je být pro naše kandidáty i klienty důvěryhodným a lidským partnerem na dnešním technologicky orientovaném trhu práce. V Randstadu si vybere každý. Nabízíme stálou práci i brigády, dlouhodobé i krátkodobé úvazky a uplatnění ve všech možných oborech po celé České republice. Jsme tu proto, abychom vám pomohli najít zaměstnavatele a pozici kde budete spokojení.

Svět práce se neustále vyvíjí a my spolu s ním. Utváříme ho tak, aby byl lepším místem jak pro zaměstnance, tak pro firmy, které jim dávají práci. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržování legislativy. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS) a jejího prezidia.

Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců
ID: 4028886  Dátum zverejnenia: 12.4.2021