Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažer/ka projektů rozvoje závodu
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Nový Bydžov, Česko
Nový Bydžov, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 40 000 Kč/měsíc
Od 40 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Společnost, která je klíčovým dodavatelem na globální trh těsnících systémů z pryže, které jsou využívány ve zdravotnické technice, automobilových systémech, stavebnictví a spotřebním zboží. Hledá do svého týmu novou posilu! Máte zájem pracovat ve firmě, která se opírá o vynikající materiálové, inženýrské a procesní know-how? Má celosvětovou působnost prostřednictvím vlastních výrobních závodů? Chcete pracovat ve firmě, která je stálá a její roční obrat přesahuje přes 500 milionů eur? Nabídnete jim na oplátku praxi a zkušenosti s vedením investičních projektů? Odpověděli jste ano? Tak nám zašlete svůj životopis!
Co Vás bude na této pozici čekat?
- vedení projektů investic do budov, infrastruktury, strojního vybavení
- plná zodpovědnost za dodržování termínů, kvalitativních a funkčních
požadavků na pořizované předměty
- spolupráce s katastrálními úřady a dalšími úřady s rozšířenou působností
- projektové výkaznictví (správa nákladů, obchodní dokumentace, atp.)
- vyhledávání optimálních technických řešení dle interního zadání
- provádění výběrových řízení na technická řešení dle interního zadání
- provádění výběrových řízení na technická řešení a jejich dodavatele
- příprava technických a ekonomických podkladů pro interní rozhodovací proces
- příprava podkladů pro úřední procedury, doprovázení úředních procesů
- aktivní úzká spolupráce s interními odděleními společnosti a s nadřazenými
divizními útvary
Co Vás bude na této pozici čekat?
- vedení projektů investic do budov, infrastruktury, strojního vybavení
- plná zodpovědnost za dodržování termínů, kvalitativních a funkčních
požadavků na pořizované předměty
- spolupráce s katastrálními úřady a dalšími úřady s rozšířenou působností
- projektové výkaznictví (správa nákladů, obchodní dokumentace, atp.)
- vyhledávání optimálních technických řešení dle interního zadání
- provádění výběrových řízení na technická řešení dle interního zadání
- provádění výběrových řízení na technická řešení a jejich dodavatele
- příprava technických a ekonomických podkladů pro interní rozhodovací proces
- příprava podkladů pro úřední procedury, doprovázení úředních procesů
- aktivní úzká spolupráce s interními odděleními společnosti a s nadřazenými
divizními útvary
Zaměstnanecké výhody, benefity
- zajímavá mnohotvárná činnost v dynamické společnosti
- stabilní zázemí finančně silné průmyslové skupiny
- příjemnou firemní kulturu založenou na otevřenosti a respektování
- 5 pracovních dní + volné víkendy
- stravenky v hodnotě 120Kč
- 5 týdnů dovolené
- roční bonusy
- příspěvky na penzijní pojištění
- stabilní zázemí finančně silné průmyslové skupiny
- příjemnou firemní kulturu založenou na otevřenosti a respektování
- 5 pracovních dní + volné víkendy
- stravenky v hodnotě 120Kč
- 5 týdnů dovolené
- roční bonusy
- příspěvky na penzijní pojištění
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Chemický průmysl, výroba farmaceutických výrobků
Chemický průmysl, výroba farmaceutických výrobků
Chemický průmysl, výroba farmaceutických výrobků
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Praxe na pozici/v oblasti
Ekonomie, Finance, Strojírenství, Rozvoj
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- VŠ/SŠ vzdělání – zaměření na strojírenství,
stavebnictví, ekonomii
- ověřitelné zkušenosti s vedením projektů, -
přednostně investičních
- samostatný i týmový hráč
- přesný, organizovaný a spolehlivý styl práce
- ochota kontinuálně rozšiřovat vlastní dovednosti
- schopnost práce pod tlakem, pružnost v přístupu
k zadání
- komunikativnost, iniciativnost, vůle prosadit se,
orientace na hledání řešení
- vést obchodní jednání v češtině a angličtině
(němčina výhodou)
- znalosti MS Office na velmi dobré uživatelské
úrovni
stavebnictví, ekonomii
- ověřitelné zkušenosti s vedením projektů, -
přednostně investičních
- samostatný i týmový hráč
- přesný, organizovaný a spolehlivý styl práce
- ochota kontinuálně rozšiřovat vlastní dovednosti
- schopnost práce pod tlakem, pružnost v přístupu
k zadání
- komunikativnost, iniciativnost, vůle prosadit se,
orientace na hledání řešení
- vést obchodní jednání v češtině a angličtině
(němčina výhodou)
- znalosti MS Office na velmi dobré uživatelské
úrovni
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 4070134
Dátum zverejnenia: 10.8.2021
2021-08-10
lokalita: Nový Bydžov Pozícia: Procesní inženýr, Projektový manažer, Provozní manažer Spoločnosť: Randstad HR Solutions s.r.o.
Spodná hranica mzdy (brutto): 40 000 Kč/měsíc