Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažer bankovní pobočky v Pardubicích
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Pardubice, Česko
Pardubice, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 40 000 Kč/měsíc
Od 40 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Věděli jste vždycky, že řídit tým je vaši silnou stránkou, a ověřili jste si to i ve své pracovní kariéře?
Hledáte zaměstnavatele s velmi lidskou a přátelskou firemní kulturou?
Pak je tato pozice určena právě vám.
Naším klientem je společnost, která se významně odlišuje od ostatních, a to jak přístupem ke svým klientům a práci, tak hlavně také k zaměstnancům.
Očekávat v ní můžete detailní a otevřenou komunikaci, nechuť k politikaření a byrokracii. Manažery, kteří se neschovávají před svými týmy, flexibilitu, individuální rozvoj dle potřeby každého, přátelství a odvahu.
Co tedy bude náplní vaší práce?
- Vedení týmu pracovníků pobočky
- Plánování jejich směn
- Zodpovědnost za vytváření prostředí podle výše uvedených hodnot
- Nastavování jasných cílů a dohled nad plněním
- Zodpovědnost za výběr a nábor nových kolegů, následně jejich zaškolení
- Poskytování všem členům týmu možnost seberozvoje pomocí zpětné vazby a
vzdělávací aktivity
- Řešení každodenních problémů, které přináší běžný pracovní život
Co od vás očekáváme
- Že budete ctít výše uvedené hodnoty
- Předešlá zkušenost s vedením týmu je nutná, nejlépe v prodejním oboru
- Praxe ve finančním oboru je výhodou, ale to všechno se dá naučit
- Pozitivní přístup k práci a k lidem
- Otevřenost, lidskost, chuť a schopnost naladit se na členy svého týmu
- Schopnost dávat a přijímat konstruktivní zpětnou vazbu
- Orientaci na výkon, schopnost unést zodpovědnost za celkové výsledky a fungování pobočky
Hledáte zaměstnavatele s velmi lidskou a přátelskou firemní kulturou?
Pak je tato pozice určena právě vám.
Naším klientem je společnost, která se významně odlišuje od ostatních, a to jak přístupem ke svým klientům a práci, tak hlavně také k zaměstnancům.
Očekávat v ní můžete detailní a otevřenou komunikaci, nechuť k politikaření a byrokracii. Manažery, kteří se neschovávají před svými týmy, flexibilitu, individuální rozvoj dle potřeby každého, přátelství a odvahu.
Co tedy bude náplní vaší práce?
- Vedení týmu pracovníků pobočky
- Plánování jejich směn
- Zodpovědnost za vytváření prostředí podle výše uvedených hodnot
- Nastavování jasných cílů a dohled nad plněním
- Zodpovědnost za výběr a nábor nových kolegů, následně jejich zaškolení
- Poskytování všem členům týmu možnost seberozvoje pomocí zpětné vazby a
vzdělávací aktivity
- Řešení každodenních problémů, které přináší běžný pracovní život
Co od vás očekáváme
- Že budete ctít výše uvedené hodnoty
- Předešlá zkušenost s vedením týmu je nutná, nejlépe v prodejním oboru
- Praxe ve finančním oboru je výhodou, ale to všechno se dá naučit
- Pozitivní přístup k práci a k lidem
- Otevřenost, lidskost, chuť a schopnost naladit se na členy svého týmu
- Schopnost dávat a přijímat konstruktivní zpětnou vazbu
- Orientaci na výkon, schopnost unést zodpovědnost za celkové výsledky a fungování pobočky
Zaměstnanecké výhody, benefity
Příležitost pracovat pro společnost, která má opravdu unikátní firemní kulturu
Možnost se neustále zdokonalovat a vzdělávat
Práci pod vedením mentora, který vám podstatně zpříjemní adaptační proces
Pracovní dobu od pondělí do pátku, i když je pobočka otevřená celý týden
Zajímavou fixní mzdu plus bonusovou složku
Týden dovolené navíc, sick days, příspěvek na stravování, slevy na produkty a další zaměstnanecké výhody
Možnost se neustále zdokonalovat a vzdělávat
Práci pod vedením mentora, který vám podstatně zpříjemní adaptační proces
Pracovní dobu od pondělí do pátku, i když je pobočka otevřená celý týden
Zajímavou fixní mzdu plus bonusovou složku
Týden dovolené navíc, sick days, příspěvek na stravování, slevy na produkty a další zaměstnanecké výhody
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Bankovnictví, peněžnictví
Stabilní, dynamická finanční společnost s unikátní firemní kulturou.
Stabilní, dynamická finanční společnost s unikátní firemní kulturou.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2)
Ostatní znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Praxe na pozici/v oblasti
vedoucí týmu
Počet let praxe
2
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 4108165
Dátum zverejnenia: 22.6.2021
2021-06-22
lokalita: Pardubice Pozícia: Manažer call centra, Obchodní manažer, Regionální / Oblastní manažer Spoločnosť: Randstad HR Solutions s.r.o.
Spodná hranica mzdy (brutto): 40 000 Kč/měsíc