Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Accounts receivable s němčinou a angličtinou (Brno)
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Brno, Česko
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Máte zkušenosti se zpracováním faktur nebo jiných účetních úkolů? Máte pokročilou znalost německého a anglického jazyka? Budete je potřebovat, protože budete neustále v kontaktu s našimi zákazníky. Pokud Vás láká práce pro mezinárodní společnost v krásných kancelářích blízko centru města, pak pro Vás máme skvělou příležitost!
co bude náplní práce:
komunikace s našimi B2B zákazníky, aby bylo zajištěno včasné zaplacení faktur (upozornit na pohledávky po splatnosti, případně i dopředu upozornit na blížící se datum splatnosti)
spolupráce s interními odděleními při řešení problémů našich zákazníků, které zdržují platby (např. problémy s fakturací nebo cenové spory) prostřednictvím e-mailů, schůzek či konferenčních hovorů
správa zákaznických účtů z hlediska účetnictví (odsouhlasení otevřených položek s AP týmy zákazníků, objasnění přijatých plateb, započtení,...)
co bude náplní práce:
komunikace s našimi B2B zákazníky, aby bylo zajištěno včasné zaplacení faktur (upozornit na pohledávky po splatnosti, případně i dopředu upozornit na blížící se datum splatnosti)
spolupráce s interními odděleními při řešení problémů našich zákazníků, které zdržují platby (např. problémy s fakturací nebo cenové spory) prostřednictvím e-mailů, schůzek či konferenčních hovorů
správa zákaznických účtů z hlediska účetnictví (odsouhlasení otevřených položek s AP týmy zákazníků, objasnění přijatých plateb, započtení,...)
Zaměstnanecké výhody, benefity
• 5 týdnů dovolené, sick days
• stravenky
• poukazy Flexipass 500 Kč nebo Multisport karta
• motivující plat a roční bonusy
• ACCA kurzy
• Oslavte své narozeniny! (den volna)
• flexibilní pracovní doba
• příspěvek na jazykové/odborné kurzy 5 000 Kč
• příspěvek na důchodové a životní pojištění
• zvýhodněné mobilní tarify
• příjemné pracovní prostředí v blízkosti centra města
• občerstvení na pracovišti
• stravenky
• poukazy Flexipass 500 Kč nebo Multisport karta
• motivující plat a roční bonusy
• ACCA kurzy
• Oslavte své narozeniny! (den volna)
• flexibilní pracovní doba
• příspěvek na jazykové/odborné kurzy 5 000 Kč
• příspěvek na důchodové a životní pojištění
• zvýhodněné mobilní tarify
• příjemné pracovní prostředí v blízkosti centra města
• občerstvení na pracovišti
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Účetní a auditorské činnosti
.
.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• pokročilá úroveň německého jazyka (B2 a vyšší) a anglického jazyka (B2 a vyšší)
• předchozí praxe na oddělení zákaznických služeb, financí nebo prodeje je vítána
• uživatelská znalost MS Excel (především kontingenční tabulky a VLOOKUP, vám mohou být velmi nápomocné a usnadnit práci)
• hledáme týmového hráče, který přebírá odpovědnost za své portfolio zákazníků, ale na druhé straně si je vědom, že týmová spolupráce je klíčovým prvkem úspěchu
• skvělé komunikační dovednosti a schopnost efektivně hledat to správné řešení problému
• zkušenost s Microsoft Dynamics Axapta/SAP/GetPaid jsou výhodou, ale ne nutností
• předchozí praxe na oddělení zákaznických služeb, financí nebo prodeje je vítána
• uživatelská znalost MS Excel (především kontingenční tabulky a VLOOKUP, vám mohou být velmi nápomocné a usnadnit práci)
• hledáme týmového hráče, který přebírá odpovědnost za své portfolio zákazníků, ale na druhé straně si je vědom, že týmová spolupráce je klíčovým prvkem úspěchu
• skvělé komunikační dovednosti a schopnost efektivně hledat to správné řešení problému
• zkušenost s Microsoft Dynamics Axapta/SAP/GetPaid jsou výhodou, ale ne nutností
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 4124431
Dátum zverejnenia: 4.5.2022
2022-05-04
lokalita: Brno Pozícia: Fakturant Spoločnosť: Randstad HR Solutions s.r.o.