Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Customer Care Manager - Eastern Europe
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
For our client, the leading company for consumer electronics, we are looking for a Customer Care manager role.
This person will be in charge of: Hungary, Romania, Bulgaria, Greece, North Macedonia, Albania, Bosnia, Serbia, Kosovo, Slovenia, Croatia, Montenegro, Malta, Cyprus, Moldova.
Your daily tasks:
- Manage repair/service
- Search for repair service centers for continuous benchmark and adjustment to latest company´s policies, objectives and budget
- Daily monitoring of claims for quick & efficient actions.
- Administrative verification of claims and validation of reporting lines.
- Track Key Process Indicators to monitor service operations performance
- Negotiation with key Customers
- Work with Service Team to investigate and close complaints as quickly as possible, with high degree of accuracy and depth of problem solving
who we are looking for:
- Czech or Slovakian native speaker
- Aftersales experience
- Experience as Customer Care Manager - at least 3 years
- Experience in consumer electronics - SDA, mobile phones, TVs etc..
- English on communication level, any language from the list is plus
- Skill in organizing resources and establishing priorities
- Computer competency and knowledge in Microsoft Office
what we offer:
- Multicultural environment - you will practise your English every day
- Meal vouchers
- 25 days of vacation
- Fix + Bonuses
This person will be in charge of: Hungary, Romania, Bulgaria, Greece, North Macedonia, Albania, Bosnia, Serbia, Kosovo, Slovenia, Croatia, Montenegro, Malta, Cyprus, Moldova.
Your daily tasks:
- Manage repair/service
- Search for repair service centers for continuous benchmark and adjustment to latest company´s policies, objectives and budget
- Daily monitoring of claims for quick & efficient actions.
- Administrative verification of claims and validation of reporting lines.
- Track Key Process Indicators to monitor service operations performance
- Negotiation with key Customers
- Work with Service Team to investigate and close complaints as quickly as possible, with high degree of accuracy and depth of problem solving
who we are looking for:
- Czech or Slovakian native speaker
- Aftersales experience
- Experience as Customer Care Manager - at least 3 years
- Experience in consumer electronics - SDA, mobile phones, TVs etc..
- English on communication level, any language from the list is plus
- Skill in organizing resources and establishing priorities
- Computer competency and knowledge in Microsoft Office
what we offer:
- Multicultural environment - you will practise your English every day
- Meal vouchers
- 25 days of vacation
- Fix + Bonuses
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
elektrotechnický průmysl
The leading company for consumer electronics.
The leading company for consumer electronics.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Řidičský průkaz
B
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme Randstad, světový lídr na trhu personálních agentur a jeden z největších poskytovatelů personálních služeb na českém trhu. Naším cílem je být pro naše kandidáty i klienty důvěryhodným a lidským partnerem na dnešním technologicky orientovaném trhu práce. V Randstadu si vybere každý. Nabízíme stálou práci i brigády, dlouhodobé i krátkodobé úvazky a uplatnění ve všech možných oborech po celé České republice. Jsme tu proto, abychom vám pomohli najít zaměstnavatele a pozici kde budete spokojení.
Svět práce se neustále vyvíjí a my spolu s ním. Utváříme ho tak, aby byl lepším místem jak pro zaměstnance, tak pro firmy, které jim dávají práci. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržování legislativy. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS) a jejího prezidia.
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Svět práce se neustále vyvíjí a my spolu s ním. Utváříme ho tak, aby byl lepším místem jak pro zaměstnance, tak pro firmy, které jim dávají práci. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržování legislativy. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS) a jejího prezidia.
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 4172769
Dátum zverejnenia: 30.9.2021
2021-09-30
lokalita: Praha Pozícia: Manažer call centra, Specialista podpory zákazníků Spoločnosť: Randstad HR Solutions s.r.o.