Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Poradce pro významné podnikatele
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Brno, Česko
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Mezi Vaše klíčové činnosti bude patřit:
• Poskytovat poradenský servis (obsluha klientů, kteří přichází na pobočku s konkrétním požadavkem)
• Aktivně nabízet produkty klientům a potencionálním zákazníkům v retailovém segmentu malých a středních firem
• Provádět akvizice nových klientů
• Zpracovávat smluvní dokumentaci k uzavřeným obchodům vč. zadávání do bankovních systémů
• Zodpovídat za obchodní výsledky, za plnění osobních obchodních plánů a za kvalitu poskytovaných služeb
• Poskytovat poradenský servis (obsluha klientů, kteří přichází na pobočku s konkrétním požadavkem)
• Aktivně nabízet produkty klientům a potencionálním zákazníkům v retailovém segmentu malých a středních firem
• Provádět akvizice nových klientů
• Zpracovávat smluvní dokumentaci k uzavřeným obchodům vč. zadávání do bankovních systémů
• Zodpovídat za obchodní výsledky, za plnění osobních obchodních plánů a za kvalitu poskytovaných služeb
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Jedinečnou příležitost být součástí jednoho z nejlepších týmů v segmentu podnikového bankovnictví na českém trhu
• Práci s atraktivními produkty vytvořenými speciálně pro malé a střední firmy, které dlouhodobě patří mezi špičku na trhu
• Prostor pro seberealizaci a možnost odborného a kariérního růstu
• Práci v profesionálním, přátelském a inspirativním prostředí
• Možnost pracovat pro společensky odpovědného zaměstnavatele a zapojit se do řady charitativních a dobrovolnických aktivit společnosti
• Bohatý systém benefitů: 5 týdnů dovolené, plně hrazené stravenky, zvýhodněné zaměstnanecké podmínky a úrokové sazby na bankovní produkty - včetně hypoték, příspěvky na penzijní a životní pojištění, 2 dny zdravotního volna a mnoho dalších v rámci Cafeterie.
• Práci s atraktivními produkty vytvořenými speciálně pro malé a střední firmy, které dlouhodobě patří mezi špičku na trhu
• Prostor pro seberealizaci a možnost odborného a kariérního růstu
• Práci v profesionálním, přátelském a inspirativním prostředí
• Možnost pracovat pro společensky odpovědného zaměstnavatele a zapojit se do řady charitativních a dobrovolnických aktivit společnosti
• Bohatý systém benefitů: 5 týdnů dovolené, plně hrazené stravenky, zvýhodněné zaměstnanecké podmínky a úrokové sazby na bankovní produkty - včetně hypoték, příspěvky na penzijní a životní pojištění, 2 dny zdravotního volna a mnoho dalších v rámci Cafeterie.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Bankovnictví, peněžnictví
Bankovní společnost
Bankovní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Co z Vás udělá člena našeho týmu:
• Zkušenosti v oblasti poskytování služeb a prodeje
• Dobrá znalost AJ je výhodou
• Znalost účetních výkazů a principů podnikových financí
• Organizační, komunikační a prodejní dovednosti
• Orientace na výsledek, proklientský přístup, týmová spolupráce
• Znalost práce s MS Office
• Zkušenosti v oblasti poskytování služeb a prodeje
• Dobrá znalost AJ je výhodou
• Znalost účetních výkazů a principů podnikových financí
• Organizační, komunikační a prodejní dovednosti
• Orientace na výsledek, proklientský přístup, týmová spolupráce
• Znalost práce s MS Office
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 3447303
Dátum zverejnenia: 12.7.2018
2018-07-12
lokalita: Brno, Česko Pozícia: Finanční analytik, Klientský pracovník, Osobní bankéř, Privátní bankéř Spoločnosť: Randstad HR Solutions s.r.o.