Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administrativní podpora s využitím AJ + polština, 28000-32000 Kč/m, Brno
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Brno-střed, Česko
Brno-střed, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
28 000 - 32 000 Kč/měsíc
28 000 - 32 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, velkou mezinárodní společnost v Brně, hledáme pracovníky na pozici: ADMINISTRATIVNÍ PODPORA s využitím anglického a polského jazyka min na úrovni B2
Nástup možný ihned
Tato nabídka je vhodná i pro absolventy.
Pracovní doba:
PO-PÁ
Náplň práce:
- zadávání dat do systému
- komunikace se zákazníky - primárně po e-mailu (řešení došlých ticketů)
- související administrativa
Nástup možný ihned
Tato nabídka je vhodná i pro absolventy.
Pracovní doba:
PO-PÁ
Náplň práce:
- zadávání dat do systému
- komunikace se zákazníky - primárně po e-mailu (řešení došlých ticketů)
- související administrativa
Zaměstnanecké výhody, benefity
- mzda 26000-30000Kč/měsíc dle Vašich zkušeností
- navíc k tomu výkonnostní bonus 2000 Kč
- 5 týdnů dovolené
- stravenky
- Multisport karta
- firemní akce
- jazykové kurzy
- práce v mezinárodní firmě
- příjemné moderní pracovní prostředí
- možnost naučit se novým věcem, získat zkušenosti z mezinárodního pracovního prostředí
- navíc k tomu výkonnostní bonus 2000 Kč
- 5 týdnů dovolené
- stravenky
- Multisport karta
- firemní akce
- jazykové kurzy
- práce v mezinárodní firmě
- příjemné moderní pracovní prostředí
- možnost naučit se novým věcem, získat zkušenosti z mezinárodního pracovního prostředí
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Společnost se zabývá poskytováním technické a administrativní podpory pro své zákazníky.
Společnost se zabývá poskytováním technické a administrativní podpory pro své zákazníky.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Polský jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- velmi dobrá znalost anglického a polského jazyka
- min. SŠ vzdělánî
- znalost práce na PC
- vítáme předchozí zkušenosti v administrativě, ale nejsou podmínkou
- min. SŠ vzdělánî
- znalost práce na PC
- vítáme předchozí zkušenosti v administrativě, ale nejsou podmínkou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 3688922
Dátum zverejnenia: 15.1.2020
2020-01-15
lokalita: Brno Pozícia: Administrativní pracovník, referent Spoločnosť: Randstad HR Solutions s.r.o.
Spodná hranica mzdy (brutto): 28 000 Kč/měsíc