Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Junior IT Desk Support Specialist
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, živnost
plný úvazek, živnost
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Máš zkušenosti v oblasti IT ideálně v oblasti podpory? Baví tě komunikovat s lidmi a řešit problémy? Máme zajímavou nabídku!
náplní práce bude:
technická pomoc a řešení problémů souvisejících s počítačovým hardwarem a softwarem, mobilními zařízeními a dalšími technologickými nástroji a produkty
je to mix 1st level a 2nd level suportu (telefonáty/ tickety)
rychlé odpovědi na dotazy zaměstnanců i koncových uživatelů různých mezinárodních klientů
dokumentace problémů, zlepšování procesů
většinou budete komunikovat s uživateli, kteří nemluví anglicky - je proto nutná dobrá znalost českého případně slovenského jazyka
náplní práce bude:
technická pomoc a řešení problémů souvisejících s počítačovým hardwarem a softwarem, mobilními zařízeními a dalšími technologickými nástroji a produkty
je to mix 1st level a 2nd level suportu (telefonáty/ tickety)
rychlé odpovědi na dotazy zaměstnanců i koncových uživatelů různých mezinárodních klientů
dokumentace problémů, zlepšování procesů
většinou budete komunikovat s uživateli, kteří nemluví anglicky - je proto nutná dobrá znalost českého případně slovenského jazyka
Zaměstnanecké výhody, benefity
pestrá náplň práce, různorodé úkoly a projektů
další rozvoj a profesní rozvoj
přátelské a mezinárodní pracovní prostředí
zajímavý plat a spoustu benefitů (stravenky, 5 týdnů dovolené, sick days a další)
další rozvoj a profesní rozvoj
přátelské a mezinárodní pracovní prostředí
zajímavý plat a spoustu benefitů (stravenky, 5 týdnů dovolené, sick days a další)
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Informační technologie, počítačové programování, webové portály
.
.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
čeština nebo slovenština - rodilý mluvčí + komunikativní angličtina
technické dovednosti a základní znalosti v oblasti IT (počítačové dovednosti, hardware a základní softwarové znalosti - OS, Office a pod.)
nejméně dva roky praxe v IT ideálně technická podpora L1)
technické dovednosti a základní znalosti v oblasti IT (počítačové dovednosti, hardware a základní softwarové znalosti - OS, Office a pod.)
nejméně dva roky praxe v IT ideálně technická podpora L1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 3778089
Dátum zverejnenia: 4.11.2019
2019-11-04
lokalita: Praha Pozícia: Helpdesk operátor, Specialista technické podpory/IT Spoločnosť: Randstad HR Solutions s.r.o.