Specialista objednávek s chorvatštinou/srbštinou/bulharštinou/rumunštinou

Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.

Místo práce
Praha 1, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
30-35000CZK

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

REED právě spolupracuje na zajímavém projektu a pro svého klienta (mezinárodní společnost se sídlem v Praze) hledá vhodné kandidáty se znalostí cizích jazyků do oblasti zákaznické podpory. V současné době hledáme kandidáty na pozici Specialista objednávek/Produktový specialista. Hlavní náplní této pozice je procesování a administrace zákaznických objednávek, komunikace s odběrateli a interními týmy, logistické zajištění dodávky a základní příprava účetních podkladů.

V současné době dochází k růstu oddělení a přesunu aktivit do České republiky, proto REED hledá kandidáty do týmu, který podporuje Bulharsko, Rumunsko, a státy bývalé Jugoslávie.

Pokud Vás láká práce ve stabilní mezinárodní společnosti s možností využití cizích jazyků na denní bázi, neváhejte nám zaslat Váš životopis.

Popis pozice a pracovní náplň:
vyřizování a procesování objednávek
správné oceňování
logistické zajištění objednávky, spolupráce s logistickou společností
vyřizování dotazů a reklamací
nastavování parametrů produktů v interním systému na základě požadavků zákazníků
zadávání nových smluv do databáze a jejich aktualizace
spolupráce s ostatními týmy

Zaměstnanecké výhody, benefity

Benefity:
zaměstnání u renomované nadnárodní stabilní společnosti
zajímavé finanční ohodnocení
firemní benefity (týden dovolené navíc, sick days, stravenky, jazykové kurzy)
využití cizího jazyka
přátelský kolektiv

Předpokládaný termín nástupu:
ihned/dohodou

Informace o náboru

Pokud Vás tato příležitost zaujala a splňujete dané požadavky, neváhejte mě kontaktovat a zašlete mi Vaše CV.

Pro další informace a pracovní příležitosti mě můžete kontaktovat prostřednictvím sítě LinkedIn:
https://cz.linkedin.com/in/veronikahajna
Sledujte nás na www.reedglobal.cz a https://www.facebook.com/RSRCzechRepublic

Na spolupráci se těší Veronika Hajna - Recruitment Manager.

Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a dalších osobních materiálů dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchovávání Vašich osobních údajů v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Stavební průmysl

Mezinárodní společnost se sídlem v Praze

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) nebo Bulharský jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Chorvatský jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Rumunský jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Srbský jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Požadavky:
zkušenosti z oblasti zákaznického servisu
znalost objednávkového procesu
znalost SAPu výhodou
proaktivní přístup, samostatnost a pečlivost
dobré komunikační dovednosti
orientaci na zákazníka
velmi dobrá znalost anglického jazyka
středně pokročilá znalost srbského, chorvatského, rumunského nebo bulharského jazyka

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

IT společnost

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2685982  Dátum zverejnenia: 13.10.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 30-35000CZK