Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Recepční v personální agentuře (s AJ) – Praha 1
Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.
Místo práce
Praha 1, Česko
Praha 1, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
září - říjen
září - říjen
Mzdové podmínky (brutto)
20 000 - 25 000 Kč/měsícdle předchozích zkušeností
20 000 - 25 000 Kč/měsícdle předchozích zkušeností
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Recepční v personální agentuře (s AJ) – Praha 1
Hledáš různorodou pracovní příležitost v administrativě?
Jsi spolehlivá/ý, komunikativní, s příjemným pro-zákaznickým přístupem?
Pak hledám právě Tebe na pozici ASISTENTA/KY RECEPCE!
Náplň práce:
• zajišťování chodu recepce
• zodpovědnost za klientskou zónu a společné zázemí firmy
• přijímání návštěv, vyřizování příchozích telefonických hovorů a e-mailové korespondence
• zpracování poštovních zásilek a přebírání dodávek od kurýrních společností
• administrativní podpora zaměstnanců (např. správa firemních účtů na sociálních sítích a inzerce, pomoc s organizací firemních eventů, služebních cest, zpracování cestovních výkazů a docházky zaměstnanců, apod.)
• ad-hoc úkoly dle aktuálních potřeb pro Office Managera a účtárnu (reporty v Excelu, úprava prezentací, apod.)
Hledáš různorodou pracovní příležitost v administrativě?
Jsi spolehlivá/ý, komunikativní, s příjemným pro-zákaznickým přístupem?
Pak hledám právě Tebe na pozici ASISTENTA/KY RECEPCE!
Náplň práce:
• zajišťování chodu recepce
• zodpovědnost za klientskou zónu a společné zázemí firmy
• přijímání návštěv, vyřizování příchozích telefonických hovorů a e-mailové korespondence
• zpracování poštovních zásilek a přebírání dodávek od kurýrních společností
• administrativní podpora zaměstnanců (např. správa firemních účtů na sociálních sítích a inzerce, pomoc s organizací firemních eventů, služebních cest, zpracování cestovních výkazů a docházky zaměstnanců, apod.)
• ad-hoc úkoly dle aktuálních potřeb pro Office Managera a účtárnu (reporty v Excelu, úprava prezentací, apod.)
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co nabízíme:
• zajímavou pracovní příležitost v přátelském kolektivu úspěšné a trvale rostoucí firmy
• moderní pracovní prostředí v centru Prahy (Slovanský dům)
• spolupráce na pracovní smlouvu
• pracovní doba dle dohody v časovém rozmezí 8:30 – 17:30 (od pondělí do pátku)
• finanční ohodnocení 20.000 – 25.000 Kč/ měsíc (dle předchozích zkušeností)
• nástup od září – října 2019
• benefity – občerstvení na pracovišti, 25 dní dovolené/ rok, 4 dny sick day/ rok, stravenky v hodnotě 90,- Kč (plně hrazené firmou), příspěvek 50% na Multisport kartu nebo jazykový kurz po zkušební době
• zajímavou pracovní příležitost v přátelském kolektivu úspěšné a trvale rostoucí firmy
• moderní pracovní prostředí v centru Prahy (Slovanský dům)
• spolupráce na pracovní smlouvu
• pracovní doba dle dohody v časovém rozmezí 8:30 – 17:30 (od pondělí do pátku)
• finanční ohodnocení 20.000 – 25.000 Kč/ měsíc (dle předchozích zkušeností)
• nástup od září – října 2019
• benefity – občerstvení na pracovišti, 25 dní dovolené/ rok, 4 dny sick day/ rok, stravenky v hodnotě 90,- Kč (plně hrazené firmou), příspěvek 50% na Multisport kartu nebo jazykový kurz po zkušební době
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka a splňujete výše uvedené požadavky?
Neváhejte mě kontaktovat a zašlete Vaše aktualizované CV.
Na spolupráci se těší
Michala Chvojková
Office Manager
Slovanský dům
Na Příkopě 22
110 00 Praha 1
Česká republika
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Reed Personnel Services , IČO: 28373022, Na Příkopě 22, Praha 1, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679.
Neváhejte mě kontaktovat a zašlete Vaše aktualizované CV.
Na spolupráci se těší
Michala Chvojková
Office Manager
Slovanský dům
Na Příkopě 22
110 00 Praha 1
Česká republika
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Reed Personnel Services , IČO: 28373022, Na Příkopě 22, Praha 1, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Poradenství a konzultační činnosti v oblasti řízení firem
Reed Specialist Recruitment - největší rodinná recruitment společnost na světě. Specialisté v oblasti náboru, profesionálové v tom co děláme, recruitment nadšenci, ale hlavně tým mladých lidí, kterých jejich práce skutečně baví. Rádi se vzděláváme, sledujeme nejnovější trendy, chodíme na školení a vzájemně se motivujeme. V současnosti působíme ve 450 pobočkách napříč Evropou, Středním Východem a Asií.
Reed Specialist Recruitment - největší rodinná recruitment společnost na světě. Specialisté v oblasti náboru, profesionálové v tom co děláme, recruitment nadšenci, ale hlavně tým mladých lidí, kterých jejich práce skutečně baví. Rádi se vzděláváme, sledujeme nejnovější trendy, chodíme na školení a vzájemně se motivujeme. V současnosti působíme ve 450 pobočkách napříč Evropou, Středním Východem a Asií.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Český jazyk - Expert (C2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Co očekáváme:
• dokončené SŠ vzdělání (vhodné pro absolventy a i maminky na mateřské dovolené)
• alespoň mírně pokročilou, komunikativní znalost AJ (interní komunikace s vedením firmy v Anglii a přijímání tel. hovorů v AJ)
• znalost práce s PC (MS Office - Word, Excel, PowerPoint), internet – sociální média
• spolehlivost, pečlivost, flexibilitu a odolnost vůči stresu
• samostatnost, dobré komunikační dovednosti a orientaci na zákazníka
• zkušenosti s chodem recepce výhodou nikoliv podmínkou
• dokončené SŠ vzdělání (vhodné pro absolventy a i maminky na mateřské dovolené)
• alespoň mírně pokročilou, komunikativní znalost AJ (interní komunikace s vedením firmy v Anglii a přijímání tel. hovorů v AJ)
• znalost práce s PC (MS Office - Word, Excel, PowerPoint), internet – sociální média
• spolehlivost, pečlivost, flexibilitu a odolnost vůči stresu
• samostatnost, dobré komunikační dovednosti a orientaci na zákazníka
• zkušenosti s chodem recepce výhodou nikoliv podmínkou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
IT společnost
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3737734
Dátum zverejnenia: 12.8.2019
2019-08-12
lokalita: Praha Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Recepční Spoločnosť: Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 20 000 - 25 000 Kč/měsícdle předchozích zkušeností