Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka firemní recepce / Praha 9 - Libeň
Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.
Místo práce
Praha 9, Česko
Praha 9, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.01.2020
01.01.2020
Mzdové podmínky (brutto)
27 000 - 30 000 Kč/měsíc
27 000 - 30 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Poptáváte práci na HPP a jste spolehlivá/ý, komunikativní, s příjemným pro-zákaznickým přístupem? Máte minimálně rok praxi v administrativě, perfektní ústní i písemný projev v ČJ a AJ? Splňujete-li výše uvedené, pak jste zn. ideál na pozici Asistentky!
Na pozici Asistentky budete mít v popisu práce:
• zajišťování chodu recepce
• zodpovědnost za klientskou zónu a společné zázemí firmy
• přijímání návštěv, vyřizování příchozích telefonických hovorů a e-mailové korespondence
• zpracování poštovních zásilek a přebírání dodávek od kurýrních společností
• e-mailová a telefonická komunikace s dodavateli a zaměstnanci společnosti
• správa a práce s interní databází kontaktů zaměstnanců a klientů
• ad-hoc administrativní podpora zaměstnanců firmy (archivace dokumentů, organizace služebních schůzek a cest, marketingová podpora ve formě správy firemního účtu na sociálních sítích a internetu, apod.).
Na pozici Asistentky budete mít v popisu práce:
• zajišťování chodu recepce
• zodpovědnost za klientskou zónu a společné zázemí firmy
• přijímání návštěv, vyřizování příchozích telefonických hovorů a e-mailové korespondence
• zpracování poštovních zásilek a přebírání dodávek od kurýrních společností
• e-mailová a telefonická komunikace s dodavateli a zaměstnanci společnosti
• správa a práce s interní databází kontaktů zaměstnanců a klientů
• ad-hoc administrativní podpora zaměstnanců firmy (archivace dokumentů, organizace služebních schůzek a cest, marketingová podpora ve formě správy firemního účtu na sociálních sítích a internetu, apod.).
Zaměstnanecké výhody, benefity
Na oplátku Vám můžeme nabídnout:
• zajímavou a různorodou pracovní příležitost v přátelském kolektivu úspěšné a trvale rostoucí firmy
• pracoviště u metra Českomoravská (Praha 9 – Libeň)
• spolupráce na pracovní smlouvu na HPP
• pracovní doba v časech 8:00/8:30 – 16:30/17:00 (od pondělí do pátku)
• finanční ohodnocení 27.000 – 30.000 Kč/ měsíc (dle předchozích zkušeností)
• benefity – 25 dní dovolené, stravenky, Cafetérie, firemní vzdělávání
• možnost osobního rozvoje v rámci firmy
• nástup leden 2020
• zajímavou a různorodou pracovní příležitost v přátelském kolektivu úspěšné a trvale rostoucí firmy
• pracoviště u metra Českomoravská (Praha 9 – Libeň)
• spolupráce na pracovní smlouvu na HPP
• pracovní doba v časech 8:00/8:30 – 16:30/17:00 (od pondělí do pátku)
• finanční ohodnocení 27.000 – 30.000 Kč/ měsíc (dle předchozích zkušeností)
• benefity – 25 dní dovolené, stravenky, Cafetérie, firemní vzdělávání
• možnost osobního rozvoje v rámci firmy
• nástup leden 2020
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
velkoobchod
Americká společnost zabývající se spotřebním zbožím se silným portfoliem známých značek na světových trzích aktuálně hledá Asistetku na recepci firmy.
Americká společnost zabývající se spotřebním zbožím se silným portfoliem známých značek na světových trzích aktuálně hledá Asistetku na recepci firmy.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Očekáváme od Vás:
• dokončené min. SŠ vzdělání
• velmi dobrou znalost ČJ na úrovni rodilého mluvčího a pokročilou znalost AJ (min. úroveň B2)
• uživatelskou znalost práce s PC (MS Office - Word, Excel, PowerPoint), internet – sociální média
• spolehlivost, pečlivost, flexibilitu a odolnost vůči stresu
• samostatnost, dobré komunikační dovednosti a orientaci na zákazníka
• zkušenosti s chodem recepce nebo na asistentské pozici
• dokončené min. SŠ vzdělání
• velmi dobrou znalost ČJ na úrovni rodilého mluvčího a pokročilou znalost AJ (min. úroveň B2)
• uživatelskou znalost práce s PC (MS Office - Word, Excel, PowerPoint), internet – sociální média
• spolehlivost, pečlivost, flexibilitu a odolnost vůči stresu
• samostatnost, dobré komunikační dovednosti a orientaci na zákazníka
• zkušenosti s chodem recepce nebo na asistentské pozici
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
IT společnost
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3815904
Dátum zverejnenia: 21.11.2019
2019-11-21
lokalita: Praha Pozícia: Recepční Spoločnosť: Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 27 000 - 30 000 Kč/měsíc