Asistentka firemní recepce / Praha 9 - Libeň

Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.

Místo práce
Praha 9, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
01.01.2020
Mzdové podmínky (brutto)
27 000 - 30 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Poptáváte práci na HPP a jste spolehlivá/ý, komunikativní, s příjemným pro-zákaznickým přístupem? Máte minimálně rok praxi v administrativě, perfektní ústní i písemný projev v ČJ a AJ? Splňujete-li výše uvedené, pak jste zn. ideál na pozici Asistentky!

Na pozici Asistentky budete mít v popisu práce:

• zajišťování chodu recepce
• zodpovědnost za klientskou zónu a společné zázemí firmy
• přijímání návštěv, vyřizování příchozích telefonických hovorů a e-mailové korespondence
• zpracování poštovních zásilek a přebírání dodávek od kurýrních společností
• e-mailová a telefonická komunikace s dodavateli a zaměstnanci společnosti
• správa a práce s interní databází kontaktů zaměstnanců a klientů
• ad-hoc administrativní podpora zaměstnanců firmy (archivace dokumentů, organizace služebních schůzek a cest, marketingová podpora ve formě správy firemního účtu na sociálních sítích a internetu, apod.).

Zaměstnanecké výhody, benefity

Na oplátku Vám můžeme nabídnout:
• zajímavou a různorodou pracovní příležitost v přátelském kolektivu úspěšné a trvale rostoucí firmy
• pracoviště u metra Českomoravská (Praha 9 – Libeň)
• spolupráce na pracovní smlouvu na HPP
• pracovní doba v časech 8:00/8:30 – 16:30/17:00 (od pondělí do pátku)
• finanční ohodnocení 27.000 – 30.000 Kč/ měsíc (dle předchozích zkušeností)
• benefity – 25 dní dovolené, stravenky, Cafetérie, firemní vzdělávání
• možnost osobního rozvoje v rámci firmy
• nástup leden 2020

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

velkoobchod

Americká společnost zabývající se spotřebním zbožím se silným portfoliem známých značek na světových trzích aktuálně hledá Asistetku na recepci firmy.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Český jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Očekáváme od Vás:
• dokončené min. SŠ vzdělání
• velmi dobrou znalost ČJ na úrovni rodilého mluvčího a pokročilou znalost AJ (min. úroveň B2)
• uživatelskou znalost práce s PC (MS Office - Word, Excel, PowerPoint), internet – sociální média
• spolehlivost, pečlivost, flexibilitu a odolnost vůči stresu
• samostatnost, dobré komunikační dovednosti a orientaci na zákazníka
• zkušenosti s chodem recepce nebo na asistentské pozici

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

IT společnost

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3815904  Dátum zverejnenia: 21.11.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 27 000 - 30 000 Kč/měsíc