Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Recepční / Asistentka firemní recepce / Praha 9 – Libeň
Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.
Místo práce
Praha-Libeň, Praha 9, Česko
Praha-Libeň, Praha 9, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
16.08.2021
16.08.2021
Mzdové podmínky (brutto)
25 000 - 30 000 Kč/měsíc
25 000 - 30 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Poptáváte práci na HPP a jste spolehlivá/ý, komunikativní, s příjemným pro-zákaznickým přístupem? Máte minimálně rok praxi v administrativě, perfektní ústní i písemný projev v ČJ a AJ?
Splňujete-li výše uvedené, pak jste zn. ideál na pozici Asistentky recepce/ Recepční!
Pro americkou společnost zabývající se spotřebním zbožím se silným portfoliem známých značek na světových trzích hledám posilu na pozici Asistentky firemní recepce, která bude mít v popisu práce:
• zajišťování chodu recepce
• zodpovědnost za klientskou zónu a společné zázemí firmy
• přijímání návštěv, vyřizování příchozích telefonických hovorů a e-mailové korespondence
• zpracování poštovních zásilek a přebírání dodávek od kurýrních společností
• e-mailová a telefonická komunikace s dodavateli a zaměstnanci společnosti
• správa a práce s interní databází kontaktů zaměstnanců a klientů
• ad-hoc administrativní podpora zaměstnanců firmy (archivace dokumentů, organizace služebních schůzek a cest, apod.)
Splňujete-li výše uvedené, pak jste zn. ideál na pozici Asistentky recepce/ Recepční!
Pro americkou společnost zabývající se spotřebním zbožím se silným portfoliem známých značek na světových trzích hledám posilu na pozici Asistentky firemní recepce, která bude mít v popisu práce:
• zajišťování chodu recepce
• zodpovědnost za klientskou zónu a společné zázemí firmy
• přijímání návštěv, vyřizování příchozích telefonických hovorů a e-mailové korespondence
• zpracování poštovních zásilek a přebírání dodávek od kurýrních společností
• e-mailová a telefonická komunikace s dodavateli a zaměstnanci společnosti
• správa a práce s interní databází kontaktů zaměstnanců a klientů
• ad-hoc administrativní podpora zaměstnanců firmy (archivace dokumentů, organizace služebních schůzek a cest, apod.)
Zaměstnanecké výhody, benefity
Na oplátku Vám můžeme nabídnout:
• zajímavou a různorodou pracovní příležitost v přátelském kolektivu úspěšné a trvale rostoucí firmy
• pracoviště u metra Českomoravská (Praha 9 – Libeň)
• spolupráce na pracovní smlouvu na HPP na 1 rok s možností prodloužení spolupráce
• nástupní hrubá mzda v rozmezí 25.000 – 30.000 Kč (v závislosti na předchozí zkušenosti)
• pracovní doba v časech 8:00/8:30 – 16:30/17:00 (od pondělí do pátku)
• benefity – 25 dní dovolené, stravenky, Cafetérie 1000 Kč/měsíc
• nástup srpen 2021
• zajímavou a různorodou pracovní příležitost v přátelském kolektivu úspěšné a trvale rostoucí firmy
• pracoviště u metra Českomoravská (Praha 9 – Libeň)
• spolupráce na pracovní smlouvu na HPP na 1 rok s možností prodloužení spolupráce
• nástupní hrubá mzda v rozmezí 25.000 – 30.000 Kč (v závislosti na předchozí zkušenosti)
• pracovní doba v časech 8:00/8:30 – 16:30/17:00 (od pondělí do pátku)
• benefity – 25 dní dovolené, stravenky, Cafetérie 1000 Kč/měsíc
• nástup srpen 2021
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
velkoobchod
Pro americkou společnost zabývající se spotřebním zbožím se silným portfoliem známých značek na světových trzích hledám posilu na pozici Recepční.
Pro americkou společnost zabývající se spotřebním zbožím se silným portfoliem známých značek na světových trzích hledám posilu na pozici Recepční.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2) nebo Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Očekáváme od Vás:
• dokončené min. SŠ vzdělání
• velmi dobrou znalost ČJ na úrovni rodilého mluvčího a pokročilou znalost AJ (min. úroveň B2/C1)
• uživatelskou znalost práce s PC (MS Office – Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
• spolehlivost, pečlivost, flexibilitu a odolnost vůči stresu
• samostatnost, dobré komunikační dovednosti a orientaci na zákazníka
• zkušenosti s chodem recepce na asistentské pozici nebo v zákaznickém servisu
• dokončené min. SŠ vzdělání
• velmi dobrou znalost ČJ na úrovni rodilého mluvčího a pokročilou znalost AJ (min. úroveň B2/C1)
• uživatelskou znalost práce s PC (MS Office – Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
• spolehlivost, pečlivost, flexibilitu a odolnost vůči stresu
• samostatnost, dobré komunikační dovednosti a orientaci na zákazníka
• zkušenosti s chodem recepce na asistentské pozici nebo v zákaznickém servisu
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
IT společnost
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4121265
Dátum zverejnenia: 13.7.2021
2021-07-13
lokalita: Praha Pozícia: Asistent, Recepční Spoločnosť: Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.
Spodná hranica mzdy (brutto): 25 000 Kč/měsíc