Recepční / Asistentka firemní recepce / Praha 9 – Libeň

Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.

Místo práce
Praha-Libeň, Praha 9, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
16.08.2021
Mzdové podmínky (brutto)
25 000 - 30 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Poptáváte práci na HPP a jste spolehlivá/ý, komunikativní, s příjemným pro-zákaznickým přístupem? Máte minimálně rok praxi v administrativě, perfektní ústní i písemný projev v ČJ a AJ?
Splňujete-li výše uvedené, pak jste zn. ideál na pozici Asistentky recepce/ Recepční!
Pro americkou společnost zabývající se spotřebním zbožím se silným portfoliem známých značek na světových trzích hledám posilu na pozici Asistentky firemní recepce, která bude mít v popisu práce:

• zajišťování chodu recepce
• zodpovědnost za klientskou zónu a společné zázemí firmy
• přijímání návštěv, vyřizování příchozích telefonických hovorů a e-mailové korespondence
• zpracování poštovních zásilek a přebírání dodávek od kurýrních společností
• e-mailová a telefonická komunikace s dodavateli a zaměstnanci společnosti
• správa a práce s interní databází kontaktů zaměstnanců a klientů
• ad-hoc administrativní podpora zaměstnanců firmy (archivace dokumentů, organizace služebních schůzek a cest, apod.)

Zaměstnanecké výhody, benefity

Na oplátku Vám můžeme nabídnout:

• zajímavou a různorodou pracovní příležitost v přátelském kolektivu úspěšné a trvale rostoucí firmy
• pracoviště u metra Českomoravská (Praha 9 – Libeň)
• spolupráce na pracovní smlouvu na HPP na 1 rok s možností prodloužení spolupráce
• nástupní hrubá mzda v rozmezí 25.000 – 30.000 Kč (v závislosti na předchozí zkušenosti)
• pracovní doba v časech 8:00/8:30 – 16:30/17:00 (od pondělí do pátku)
• benefity – 25 dní dovolené, stravenky, Cafetérie 1000 Kč/měsíc
• nástup srpen 2021

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

velkoobchod

Pro americkou společnost zabývající se spotřebním zbožím se silným portfoliem známých značek na světových trzích hledám posilu na pozici Recepční.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně

Jazykové znalosti

Český jazyk - Expert (C2) nebo Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Očekáváme od Vás:

• dokončené min. SŠ vzdělání
• velmi dobrou znalost ČJ na úrovni rodilého mluvčího a pokročilou znalost AJ (min. úroveň B2/C1)
• uživatelskou znalost práce s PC (MS Office – Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
• spolehlivost, pečlivost, flexibilitu a odolnost vůči stresu
• samostatnost, dobré komunikační dovednosti a orientaci na zákazníka
• zkušenosti s chodem recepce na asistentské pozici nebo v zákaznickém servisu

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

IT společnost

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4121265  Dátum zverejnenia: 13.7.2021  Spodná hranica mzdy (brutto): 25 000 Kč/měsíc