Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Recepční / Asistentka firemní recepce / Praha 8
Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.
Místo práce
Praha 8, Česko
Praha 8, Česko
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek
zkrácený úvazek
Termín nástupu
01.06.2022
01.06.2022
Mzdové podmínky (brutto)
Od 15 000 Kč/měsíc
Od 15 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Poptáváte práci na poloviční úvazek a jste spolehlivá/ý, komunikativní, s příjemným pro-zákaznickým přístupem a s perfektním ústním i písemným projevem v ČJ a AJ?
Splňujete-li výše uvedené, pak jste zn. ideál na pozici Recepční!
Pro mezinárodní společnost sídlící na Praze 8 hledám administrativní posilu na firemní recepci, kde bude hlavní náplní práce:
• zajišťování chodu recepce
• zodpovědnost za klientskou zónu a společné zázemí firmy
• přijímání návštěv, vyřizování příchozích telefonických hovorů a e-mailové korespondence
• zpracování poštovních zásilek a přebírání dodávek od kurýrních společností
• e-mailová a telefonická komunikace s dodavateli a zaměstnanci společnosti
• správa a práce s interní databází kontaktů zaměstnanců a klientů
• ad-hoc administrativní podpora zaměstnanců firmy (archivace dokumentů, organizace služebních schůzek a cest, apod.)
Splňujete-li výše uvedené, pak jste zn. ideál na pozici Recepční!
Pro mezinárodní společnost sídlící na Praze 8 hledám administrativní posilu na firemní recepci, kde bude hlavní náplní práce:
• zajišťování chodu recepce
• zodpovědnost za klientskou zónu a společné zázemí firmy
• přijímání návštěv, vyřizování příchozích telefonických hovorů a e-mailové korespondence
• zpracování poštovních zásilek a přebírání dodávek od kurýrních společností
• e-mailová a telefonická komunikace s dodavateli a zaměstnanci společnosti
• správa a práce s interní databází kontaktů zaměstnanců a klientů
• ad-hoc administrativní podpora zaměstnanců firmy (archivace dokumentů, organizace služebních schůzek a cest, apod.)
Zaměstnanecké výhody, benefity
Na oplátku Vám můžeme nabídnout:
• zajímavou a různorodou pracovní příležitost v přátelském kolektivu úspěšné a trvale rostoucí firmy
• pracoviště na Praze 8 – Karlín
• spolupráce na pracovní smlouvu (VPP) na dobu určitou, 6 měsíců/ 20 hodin týdně (s možností prodloužení a dlouhodobé spolupráce v případě oboustranné spokojenosti)
• pracovní doba od 9:00 do 13:00 hod. (od pondělí do pátku)
• nástupní hrubá mzda v rozmezí 15.000 – 17.000 Kč (v závislosti na předchozích zkušenostech)
• benefity – 25 dní dovolené, stravné, Multisport karta
• nástup dohodou / červen 2022
• zajímavou a různorodou pracovní příležitost v přátelském kolektivu úspěšné a trvale rostoucí firmy
• pracoviště na Praze 8 – Karlín
• spolupráce na pracovní smlouvu (VPP) na dobu určitou, 6 měsíců/ 20 hodin týdně (s možností prodloužení a dlouhodobé spolupráce v případě oboustranné spokojenosti)
• pracovní doba od 9:00 do 13:00 hod. (od pondělí do pátku)
• nástupní hrubá mzda v rozmezí 15.000 – 17.000 Kč (v závislosti na předchozích zkušenostech)
• benefity – 25 dní dovolené, stravné, Multisport karta
• nástup dohodou / červen 2022
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Informační technologie, počítačové programování, webové portály
Hledáme administrativní podpodu pro společnost se sídlem na Praze 8, která je lídrem ve svém oboru v oblasti informačních technologií.
Hledáme administrativní podpodu pro společnost se sídlem na Praze 8, která je lídrem ve svém oboru v oblasti informačních technologií.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
Jazykové znalosti
Český jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Očekáváme od Vás:
• dokončené min. SŠ vzdělání
• velmi dobrou znalost ČJ na úrovni rodilého mluvčího a pokročilou znalost AJ (min. úroveň B2/C1)
• uživatelskou znalost práce s PC (MS Office – Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
• spolehlivost, pečlivost, flexibilitu a odolnost vůči stresu
• samostatnost, dobré komunikační dovednosti a orientaci na zákazníka
• zkušenosti s chodem recepce na asistentské pozici nebo v zákaznickém servisu
• dokončené min. SŠ vzdělání
• velmi dobrou znalost ČJ na úrovni rodilého mluvčího a pokročilou znalost AJ (min. úroveň B2/C1)
• uživatelskou znalost práce s PC (MS Office – Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
• spolehlivost, pečlivost, flexibilitu a odolnost vůči stresu
• samostatnost, dobré komunikační dovednosti a orientaci na zákazníka
• zkušenosti s chodem recepce na asistentské pozici nebo v zákaznickém servisu
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
IT společnost
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4328112
Dátum zverejnenia: 12.5.2022
2022-05-12
lokalita: Praha Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Recepční Spoločnosť: Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.
Spodná hranica mzdy (brutto): 15 000 Kč/měsíc