Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administrátor produktového obsahu - e-shop
SBR CONSULTING SERVICES LTD, Odštěpný závod
Místo práce
Praha 4, Česko
Praha 4, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
30.000,-
30.000,-
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Kdo je náš klient? Silná maloobchodní značka s prodejnami ve více než 10 zemích Evropy. Náš klient patří mezi hráče s největším podílem na trhu ve svém segmentu. V Čechách a na Slovensku provozuje síť 50 prodejen, a právě dostupnost je jednou z mnoha deviz, ze kterých těží. E-shop je relativně novým projektem, ve kterém vidí klient budoucnost a klade si za cíl tento prodejní kanál postupně posilovat.
Jaké konkrétní aktivity Tě čekají?
- zadávání nového a aktualizace stávajícího produktového a textového obsahu českého e-shopu
- konverze produktových popisků z katalogů a od dodavatelů do online prostředí, včetně obrázků zboží, specifikací, rozměrů (překlady z AJ do ČJ)
- komunikace s dodavateli a e-commerce týmem v Německu v angličtině
- komunikace s lokálním marketingovým a nákupním týmem
- příslušný reporting
Jaké zkušenosti a kvality nás osloví?
- zkušenost z oblasti online contentu v e-commerce, bohatě postačí práce pro menší e-shop
- AJ na úrovni B2 a vyšší, němčina může být výhodou, ale obejdeme se i bez ní
- zájem o administrativní práci, která je rutinního charakteru a vyžaduje pečlivost
Co Ti můžeme nabídnout?
- menší čtyřčlenný tým, ve kterém se budeš cítit příjemně
- kancelář na metru C, kde je radost pracovat, protože to není obrovský open-space
- flexibilní pracovní dobu, se kterou zvládneš i své zájmy
- 5 týdnů dovolené, které využiješ na cestování a relax
- stravenky na obědy a nákupy
- kartu Multisport na sportovní vyžití
- možnost vzdělávání (intenzivní jazykové kurzy na pracovišti, odborná školení, konference atp.)
- stabilní zázemí silné značky, která se bude vyjímat na CVčku
- příspěvek na penzijní/životní připojištění po odpracovaném roce ve firmě
- slevu na firemní produkty
- zahájení spolupráce ihned nebo dohodou
Pokud Tě pozice zaujala, pošli nám Tvůj životopis. Pokud se domluvíme, uděláme, co je v našich silách, abychom Tě na pohovor co nejlépe připravili. Víme přesně, koho klient hledá a jaké kompetence je třeba prokázat k úspěšnému absolvování výběrového řízení.
Budeme se těšit na spolupráci.
Jaké konkrétní aktivity Tě čekají?
- zadávání nového a aktualizace stávajícího produktového a textového obsahu českého e-shopu
- konverze produktových popisků z katalogů a od dodavatelů do online prostředí, včetně obrázků zboží, specifikací, rozměrů (překlady z AJ do ČJ)
- komunikace s dodavateli a e-commerce týmem v Německu v angličtině
- komunikace s lokálním marketingovým a nákupním týmem
- příslušný reporting
Jaké zkušenosti a kvality nás osloví?
- zkušenost z oblasti online contentu v e-commerce, bohatě postačí práce pro menší e-shop
- AJ na úrovni B2 a vyšší, němčina může být výhodou, ale obejdeme se i bez ní
- zájem o administrativní práci, která je rutinního charakteru a vyžaduje pečlivost
Co Ti můžeme nabídnout?
- menší čtyřčlenný tým, ve kterém se budeš cítit příjemně
- kancelář na metru C, kde je radost pracovat, protože to není obrovský open-space
- flexibilní pracovní dobu, se kterou zvládneš i své zájmy
- 5 týdnů dovolené, které využiješ na cestování a relax
- stravenky na obědy a nákupy
- kartu Multisport na sportovní vyžití
- možnost vzdělávání (intenzivní jazykové kurzy na pracovišti, odborná školení, konference atp.)
- stabilní zázemí silné značky, která se bude vyjímat na CVčku
- příspěvek na penzijní/životní připojištění po odpracovaném roce ve firmě
- slevu na firemní produkty
- zahájení spolupráce ihned nebo dohodou
Pokud Tě pozice zaujala, pošli nám Tvůj životopis. Pokud se domluvíme, uděláme, co je v našich silách, abychom Tě na pohovor co nejlépe připravili. Víme přesně, koho klient hledá a jaké kompetence je třeba prokázat k úspěšnému absolvování výběrového řízení.
Budeme se těšit na spolupráci.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Maloobchod
Maloobchod s non-food produkty
Maloobchod s non-food produkty
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme součástí Southwestern Family, mezinárodní skupiny firem s tradicí od roku 1855. Soustředíme se na rozvoj společností v oblasti Sales Consultingu a Human Resources.
V SBR Recruiting nehledáme lidi s nálepkou - hledáme potenciál.
Vyzkoušejte si nás - jsme připraveni!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
V SBR Recruiting nehledáme lidi s nálepkou - hledáme potenciál.
Vyzkoušejte si nás - jsme připraveni!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3545328
Dátum zverejnenia: 22.11.2018
2018-11-22
lokalita: Praha Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Marketingový pracovník, Marketingový specialista Spoločnosť: SBR CONSULTING SERVICES LTD, Odštěpný závod
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 30.000,-