Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka back-officu/oddělení (vlastní agenda)
SBR CONSULTING SERVICES LTD, Odštěpný závod
Místo práce
Praha 4, Česko
Praha 4, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned/dohodou
ihned/dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
30 000 - 35 000 Kč/měsíc
30 000 - 35 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Co bude náplní práce naší nové kolegyně/nového kolegy?
Stane se administrativní podporou čtyř ředitelů různých oddělení, z čehož dva Vás budou „využívat“ aktivně. Nemusíte se však obávat vaření kávy a obstarávání soukromé agendy, budete mít převážně svou vlastní, na ostatních nezávislou náplň práce.
Tou bude zejména:
Pořizování zápisů z porad jednotlivých oddělení, zpracování reportů (práce s MS Office)
Organizace větších meetingů – komunikace s externím cateringem, rezervace místností,..
Rozdělování stravenek pro celou společnost
Objednávání kancelářských potřeb a fakturace s tím spojená
Evidence docházky
Zajišťování oběhu nových směrnic
Práce se systémem SAP
Občasný překlad anglického textu + komunikace (usazení hostů, objednání taxi, rezervování hotelového pokoje aj.)
Jaké zkušenosti a vlastnosti hledáme?
Ideálně zkušenost z podobné pozice – asistentka pro více oddělení, minimálně 3 roky zkušeností
Trpělivost a empatii – s řediteli je příjemná komunikace, ale přeci jen jsou dohromady čtyři
Mírně pokročilou angličtinu a odvahu jí používat
Energii a ochotu, proaktivitu
Pokud Vás pozice zaujala, pošlete nám Váš životopis. Pokud se domluvíme, uděláme, co je v našich silách, abychom Vás na pohovor co nejlépe připravili. Víme přesně, koho klient hledá a jaké kompetence je třeba prokázat k úspěšnému absolvování výběrového řízení.
Stane se administrativní podporou čtyř ředitelů různých oddělení, z čehož dva Vás budou „využívat“ aktivně. Nemusíte se však obávat vaření kávy a obstarávání soukromé agendy, budete mít převážně svou vlastní, na ostatních nezávislou náplň práce.
Tou bude zejména:
Pořizování zápisů z porad jednotlivých oddělení, zpracování reportů (práce s MS Office)
Organizace větších meetingů – komunikace s externím cateringem, rezervace místností,..
Rozdělování stravenek pro celou společnost
Objednávání kancelářských potřeb a fakturace s tím spojená
Evidence docházky
Zajišťování oběhu nových směrnic
Práce se systémem SAP
Občasný překlad anglického textu + komunikace (usazení hostů, objednání taxi, rezervování hotelového pokoje aj.)
Jaké zkušenosti a vlastnosti hledáme?
Ideálně zkušenost z podobné pozice – asistentka pro více oddělení, minimálně 3 roky zkušeností
Trpělivost a empatii – s řediteli je příjemná komunikace, ale přeci jen jsou dohromady čtyři
Mírně pokročilou angličtinu a odvahu jí používat
Energii a ochotu, proaktivitu
Pokud Vás pozice zaujala, pošlete nám Váš životopis. Pokud se domluvíme, uděláme, co je v našich silách, abychom Vás na pohovor co nejlépe připravili. Víme přesně, koho klient hledá a jaké kompetence je třeba prokázat k úspěšnému absolvování výběrového řízení.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Kanceláře blízko centra na lince metra C – Pražského povstání
Zajímavé a motivační finanční ohodnocení
Flexibilní pracovní doba a zkrácený pracovní týden (37,5 hod)
Příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění, Flexi Passy (15 000 Kč ročně), stravenky (100 Kč, 66 % hrazeno), 5 týdnů dovolené, 3 Sick days, placené volno navíc, odměny k významným životním a pracovním výročím, podpora rodinám, dny zdraví, slevy u partnerských společností
Příspěvek do penzijně-pojistného programu ve výši až 2 566 Kč měsíčně
Smlouvu na dobu určitou max na 2 roky a poté prodloužení na dobu neurčitou
Zajímavé a motivační finanční ohodnocení
Flexibilní pracovní doba a zkrácený pracovní týden (37,5 hod)
Příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění, Flexi Passy (15 000 Kč ročně), stravenky (100 Kč, 66 % hrazeno), 5 týdnů dovolené, 3 Sick days, placené volno navíc, odměny k významným životním a pracovním výročím, podpora rodinám, dny zdraví, slevy u partnerských společností
Příspěvek do penzijně-pojistného programu ve výši až 2 566 Kč měsíčně
Smlouvu na dobu určitou max na 2 roky a poté prodloužení na dobu neurčitou
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Dodávka elektřiny, plynu, páry a klimatizovaného vzduchu
Energetická společnost strategického významu a současně zaměstnavatel s dobrým jménem na pracovním trhu spojeným se společenskou odpovědností. S více než 500 zaměstnanci se pyšní stabilním kolektivem, příjemnou pracovní atmosférou a zkráceným pracovním týdnem – zn. co víc si přát?
Energetická společnost strategického významu a současně zaměstnavatel s dobrým jménem na pracovním trhu spojeným se společenskou odpovědností. S více než 500 zaměstnanci se pyšní stabilním kolektivem, příjemnou pracovní atmosférou a zkráceným pracovním týdnem – zn. co víc si přát?
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
základní vzdělání
student střední školy
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
student střední školy
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme součástí Southwestern Family, mezinárodní skupiny firem s tradicí od roku 1855. Soustředíme se na rozvoj společností v oblasti Sales Consultingu a Human Resources.
V SBR Recruiting nehledáme lidi s nálepkou - hledáme potenciál.
Vyzkoušejte si nás - jsme připraveni!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
V SBR Recruiting nehledáme lidi s nálepkou - hledáme potenciál.
Vyzkoušejte si nás - jsme připraveni!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3760369
Dátum zverejnenia: 11.9.2019
2019-09-11
lokalita: Praha Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretářka Spoločnosť: SBR CONSULTING SERVICES LTD, Odštěpný závod
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 30 000 - 35 000 Kč/měsíc