Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Specialista kvantitativního průzkumu
Úvod
Tým, jehož členem se úspěšný kandidát stane, zastupuje při procesu vzniku výrobku pohled trhu a zákazníka. Je zodpovědný za krátkodobé, střednědobé i dlouhodobé směřování produktového marketingu na národní a mezinárodní úrovni. Spolupracuje na definici produktového portfolia značky ŠKODA.
Popis činnosti
- - Odpovědnost za realizaci marketingových průzkumů (ad hoc i trackingových)
- - Zajišťování plynulého průběhu realizovaných marketingových průzkumů
- - Navrhování designu ad hoc marketingových průzkumů na základě potřeb interních klientů
- - Koordinace projektů realizovaných agenturami pro průzkum trhu
- - Vyhodnocování výsledků průzkumů
- - Zpracovávání podkladů pro rozhodovací grémia společnosti ŠKODA AUTO
- - Analýza údajů z průzkumu trhu a informací o konkurenci
- - Analýza aktivit konkurence vzhledem k pozici značky
Požadujeme
- - Vzdělání vysokoškolské (ekonomické, technické)
- - Znalost práce s PC (MS office)
- - NJ a AJ – úroveň B2 (středně pokročilá znalost)
- - Znalost a aktivní práce se systémem SPSS (Statistical Package for Social Sciences)
- - Praktickou zkušenost s průzkumem trhu v sektoru automotive
- - Komunikativní osobnost schopnou práce pod tlakem s analytickým myšlením
Nabízíme
- - Prostor pro rozvoj kariéry
- - 5 týdnů dovolené
- - Příspěvek na penzijní připojištění
- - Vzdělávací kurzy a školení
- - Příspěvek na dovolenou
- - Finančně výhodný pronájem vozů
- - Zázemí silné a stabilní nadnárodní společnosti
Kontakt
Importovane ponuky - archivLokalita
Doporučte pozici známému
ID: 1928984
Dátum zverejnenia: 14.11.2014
2014-11-14
lokalita: Okres Mladá Boleslav Pozícia: Marketingový pracovník, Specialista marketingových analýz Spoločnosť: Škoda Auto a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.