Mzdová/ý účetní

SLUTO s.r.o.

Místo práce
Brno-střed, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
Od 28 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Co říká SLUTO s.r.o. o pozici

Účetní a daňová kancelář SLUTO poskytuje služby vedení účetnictví a zpracování mezd od roku 2000. Od roku 2011 je společnost SLUTO evidována u Komory daňových poradců České republiky. V roce 2019 jsme se stali účetní firmou roku. Jak už z názvu účetní kanceláře vyplývá, naším posláním je vedení účetnictví s rozšířením portfolia služeb, kdy jsme již dávno překročili rámec podpory našich klientů daleko za jen „běžné“ zpracování účetnictví.

V současné době evidujeme více jak 700 klientů a stále se rozrůstáme. Z toho důvodu hledáme dalšího člena týmu, jehož náplní je zpracování mezd.

Koho hledáme?

Mzdovou účetní/mzdového účetního s praxí, která/který je komunikativní. Pokud Vás baví hledat řešení, dotahovat věci do konce a potřebujete, aby Vaše práce měla smysl a zajímáte se o mzdovou legislativu, je tato práce pro Vás jako stvořená!

Co Vás čeká:
- zajímavá a různorodá činnost
- kompletní zpracování mezd našim klientům v ekonomickém programu
- komunikace s přidělenými klienty - telefonická, písemná i osobní
- příprava personálních dokumentů
- sestavováni přihlášek, odhlášek zaměstnanců; přehledů, statistických výkazů apod. týkajících se mzdové oblasti
- základní komunikace s úřady ve věcech týkajících se mzdové problematiky přidělených klientů

Díky Vaší odborné práci se budou moci klienti věnovat naplno svému podnikání

Co budete potřebovat:
- znalosti odpovídající min. SŠ vzdělání s maturitou
- orientaci v zákoníku práce a aktuální legislativě týkající se mzdové oblasti
- zkušenosti ve zpracování mezd podnikatelským subjektům minimálně 1 rok
- znalost programu PAMICA, POHODA výhodou
- znalost MS Office - v práci využijte jak Word, tak i Excel
- radost z komunikace s lidmi a z hledání odpovědí na jejich zvídavé dotazy
- chuť učit se novým věcem a potěšení ze získávání praktických zkušeností vedoucí k samostatné odborné práci
- v případě, že Vám komunikace v AJ není cizí, můžete získat klienty, u kterých svoji znalost využijete
- pečlivý a odpovědný přístup

Co prací v naší společnosti získáte:
- pružnou pracovní dobu
- vedení, odbornou radu a podporu vedoucího týmu, do kterého budete patřit
- oporu v metodických postupech jak při zpracování mezd a personalistice, tak i v komunikaci s klienty
- po zapracování motivující finanční ohodnocení (prémie formou podílové mzdy)
zajímavé benefity
- podporu vašeho dalšího vzdělávání v různých směrech – cizí jazyky, mzdová legislativa, soft skills,…
- dobrý pocit z toho, že má Vaše práce smysl
- 2x do roka pojedete na celofiremní symposium, kde se budete nejen vzdělávat, ale i bavit
- práci v kolektivu fajn lidí, kde si tykáme

Zaměstnanecké výhody, benefity

- podporu vašeho dalšího vzdělávání v různých směrech – jazyky, účetnictví, daně,…
- pružná pracovní doba
- home office
- příspěvek na stravu a ovoce na pracovišti
- sick day
- a další

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně

Jazykové znalosti

Český jazyk - Expert (C2)

Ostatní znalosti

POHODA - Základy
Pamica - Základy

Počet let praxe

1

Osobnostní předpoklady a dovednosti

pečlivost
spolehlivost
odpovědnost
týmová i samostatná práce

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Účetní a daňová kancelář

Počet zaměstnanců

25-49 zaměstnanců
ID: 4078819  Dátum zverejnenia: 14.6.2021  Spodná hranica mzdy (brutto): 28 000 Kč/měsíc