Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovník Back Office (ž/m) podpora expanze a stavebního odd.
TEDi obchodní s.r.o.
Místo práce
Praha 5, Česko
Praha 5, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pokud Vás baví zodpovědná práce, máte již zkušenosti z trhu nemovitostí (správa nemovitostí, developerská kancelář) a hledáte novou výzvu, pak Vám nabízíme možnost stát se součástí společnosti TEDi – trendy a sympatického diskontní řetězce!
Vaše úkoly:
Podpora vedoucího divize pro rozvoj poboček a vedoucího divize pro stavební techniku a zařízení
Správa nabídek lokalit
Kontrola a tvorba nájemních smluv a dalších smluvních dokumentů
Tvorba prezentací jednotlivých lokalit
Správa dat v softwarovém nástroji „TradeNet“
Interní komunikace s centrálou TEDi ve Vídni
Vytváření dohod o provizích a kompenzacích s realitními makléři
Kontrola provozních nákladů, vyúčtování poplatků a provizí, jakož i předpisů plateb
Korespondence s makléři a pronajímateli
Příprava schůzek, organizace služebních cest a všeobecná evidence
Vyřizování škodných událostí
Vypsání poptávek a zadání různých řemeslných služeb
Administrativní správa objednávek a faktur za různé stavební projekty a projekty renovace a za stávající pobočky
Podpora všech administrativních a organizačních činností údržby našich poboček
Údržba, správa a aktualizace databází příslušných oddělení
Podpora pracovníků v terénu při přebírání lokalit, setkávání s úřady, jednání o smlouvách atd.
Vaše úkoly:
Podpora vedoucího divize pro rozvoj poboček a vedoucího divize pro stavební techniku a zařízení
Správa nabídek lokalit
Kontrola a tvorba nájemních smluv a dalších smluvních dokumentů
Tvorba prezentací jednotlivých lokalit
Správa dat v softwarovém nástroji „TradeNet“
Interní komunikace s centrálou TEDi ve Vídni
Vytváření dohod o provizích a kompenzacích s realitními makléři
Kontrola provozních nákladů, vyúčtování poplatků a provizí, jakož i předpisů plateb
Korespondence s makléři a pronajímateli
Příprava schůzek, organizace služebních cest a všeobecná evidence
Vyřizování škodných událostí
Vypsání poptávek a zadání různých řemeslných služeb
Administrativní správa objednávek a faktur za různé stavební projekty a projekty renovace a za stávající pobočky
Podpora všech administrativních a organizačních činností údržby našich poboček
Údržba, správa a aktualizace databází příslušných oddělení
Podpora pracovníků v terénu při přebírání lokalit, setkávání s úřady, jednání o smlouvách atd.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Příjemné pracovní prostřední s milými kolegy a bezpečné pracoviště
Rozsáhlé zaškolení ze strany společnosti
Jistotu a příležitost rozvoje v mezinárodní společnosti
K dispozícii: mobilní telefon + laptop i na soukromé účely,
Aktivní komunikace v německém jazyce
Práce na hlavní pracovní poměr
Stravenkový paušál
Rozsáhlé zaškolení ze strany společnosti
Jistotu a příležitost rozvoje v mezinárodní společnosti
K dispozícii: mobilní telefon + laptop i na soukromé účely,
Aktivní komunikace v německém jazyce
Práce na hlavní pracovní poměr
Stravenkový paušál
Informace o náboru
V případě, že splňujete výše uvedené požadavky, prosím zašlete nám Vaši fotografii a životopis v českém i v německém jazyce. Naše společnost bude kontaktovat pouze vybrané uchazeče. Děkujeme a těšíme se na případnou spolupráci.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
Ekonomické nebo Stavební vzdělání
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Řidičský průkaz
B
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Ekonomické a/nebo stavební vzdělání
Pracovní zkušenosti v oblasti realit (například správa nemovitostí, developerská kancelář atd.)
Velmi dobré znalosti MS Office
Velmi dobrá znalost němčiny (slovem i písmem)
Spolehlivost a motivace k výkonům
Týmový duch
Schopnost prosadit se a smysl pro odpovědnost
Pracovní zkušenosti v oblasti realit (například správa nemovitostí, developerská kancelář atd.)
Velmi dobré znalosti MS Office
Velmi dobrá znalost němčiny (slovem i písmem)
Spolehlivost a motivace k výkonům
Týmový duch
Schopnost prosadit se a smysl pro odpovědnost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Tedi je sympatická maloobchodní síť prodejen se smíšeným zbožím. Založena byla v květnu 2004 v Dortmundu v Severním Porýní-Vestfálsku, kde je také její sídlo. Filiálky nabízejí výrobky každodenní spotřeby, ale také dárkové a dekorační předměty, hračky a psací potřeby, jakož i párty výrobky, výrobky pro domácnost a drogistické zboží.
Společnost TEDi je důkazem toho, že férové ceny, dobrá kvalita, udržitelná angažovanost a rozmanitá nabídka se nevylučují.
TEDi nabízí své zboží v zemích: Německo, Rakousko, Slovinsko, Chorvatsko, Polsko, Itálie, Španělsko, Slovensko a od roku 2020 už i v České republice, kde máme otevřeno aktuálně 9 prodejen a budeme se nadále výrazně rozšiřovat. Spolu tvoříme síť více než 2.200 poboček a dále se rozšiřujeme.
Společnost TEDi je důkazem toho, že férové ceny, dobrá kvalita, udržitelná angažovanost a rozmanitá nabídka se nevylučují.
TEDi nabízí své zboží v zemích: Německo, Rakousko, Slovinsko, Chorvatsko, Polsko, Itálie, Španělsko, Slovensko a od roku 2020 už i v České republice, kde máme otevřeno aktuálně 9 prodejen a budeme se nadále výrazně rozšiřovat. Spolu tvoříme síť více než 2.200 poboček a dále se rozšiřujeme.
ID: 4089603
Dátum zverejnenia: 26.5.2021
2021-05-26
lokalita: Praha Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Koordinátor, Office manager, Sekretářka Spoločnosť: TEDi obchodní s.r.o.