Agent zákaznické linky – Samsung

Teleperformance CZ, a.s.

Místo práce
Na Brně 1972, Hradec Králové, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
20000,-

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Vyřizování příchozích hovorů, emailů, chatu a sociálních sítí s dotazy od klientů
Pomáhat s řešením technických potíží, nastavením výrobků a s nákupem či servisem
Administrativní činnosti, zadávaní dat do systému
Práce na směny

Zaměstnanecké výhody, benefity

Hlavní pracovní poměr na plný úvazek
Fixní mzdu 20.000 Kč měsíčně s pravidelným půlročním navýšením fixu + MĚSÍČNÍ
ODMĚNY do výše 5.000 Kč
Pracovní dobu od pondělí do neděle (provoz linky od 8:00 do 20:00 – ranní a odpolední směny)
Možnost poznat prostředí servisní sítě a poboček Samsung
Benefity: stravenky, 25 dnů dovolené, firemní snídaně, zvýhodněné volání i pro rodinné příslušníky, MultiSport karta, firemní akce a soutěže
Místo výkonu práce: Hradec Králové

Informace o náboru

Zajímáte se o nejnovější technologie? Baví Vás hledat řešení a umíte si poradit v každé situaci?

ANO!!!

Máte možnost stát se novým členem týmu, který zajišťuje exkluzivně zákaznický servis pro světový gigant SAMSUNG.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské bez maturity

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začátečník (A2) a Český jazyk - Expert (C2)

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Analytické a technické myšlení
Schopnost komunikovat po telefonu
Orientaci v portfoliu značky SAMSUNG
Mírně pokročilou znalost anglického jazyka
Uživatelskou znalost práce na PC

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Teleperformance Česká republika je obchodní značka společnosti Teleperformance CZ, a. s. pro služby kontaktního centra, zajišťující pro své klienty získávání a poskytování informací za pomocí veškerých dostupných komunikačních kanálů a moderního technického vybavení.

Společnost Teleperformance CZ, a. s. je jedním z předních poskytovatelů služeb kontaktních center, CRM a internetových služeb v České republice. V současné době provozujeme 3 kontaktní centra v České republice (v Pardubicích, Hodoníně a v Hradci Králové).

Na trhu v České republice působíme od roku 1997 a od roku 2004 jsme součástí skupiny Teleperformance, největšího poskytovatele služeb kontaktních center v Evropě a zároveň největšího na světě. Naše služby pokrývají kompletní proces tvorby a udržování osobních vazeb mezi Vaší značkou a Vašimi zákazníky. Ziskovost a návratnost investic jsou základními myšlenkami každé aktivity. Vždy respektujeme tento přístup a nabízíme Vám kompletní program prodejních a podpůrných nástrojů při veškerých kontaktech s Vašimi zákazníky.

Počet zaměstnanců

250-499 zaměstnanců
ID: 3580549  Dátum zverejnenia: 17.1.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 20000,-