Operátor call centra skupiny ČEZ - Kolín (Pasiv) - zkrácený úvazek

TeliaCall a.s.

Místo práce
Guldenerova 2577/19, Plzeň – Východní Předměstí, Středočeský kraj, Okres Kolín
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
dohodou

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

PASIV - přijímání příchozích hovorů na zákaznickou linku ČEZ.

• komplexní péče o zákazníky - udržování dobrých vztahů se stávajícími zákazníky a získávání nových
• komunikace se zákazníky Skupiny ČEZ prostřednictvím telefonické, elektronické a písemné komunikace
• nabídka produktů a služeb Skupiny ČEZ
• zajištění administrativní činnosti spojené se zákaznickým servisem a prodejem

Zaměstnanecké výhody, benefity

• zaměstnání u stabilní společnosti spolupracující se Skupinou ČEZ
• práci na HPP (zkrácený úvazek) nebo brigádu (DPP)
• příjemnou pracovní atmosféru
• motivační finanční ohodnocení
• flexibilní pracovní dobu
• balíček zaměstnaneckých benefitů (stravenky, slevy na kulturu, zdraví, vzdělávání či sport atd.)
• rozvojový plán s možností přechodu pod dceřiné společnosti Skupiny ČEZ

Informace o náboru

Požadovanou lokalitu prosím uveďte.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• vzdělání SŠ, SOU všeobecného směru
• uživatelskou znalost práce na PC
• příjemné vystupování, prozákaznickou orientaci
• spolehlivost a zodpovědnost, týmového ducha
• zaměření na prodej, tah na branku
• odolnost vůči stresu a trpělivost
• zkušenosti v oblasti aktivního prodeje nebo zákaznického servisu výhodou
• schopnost učit se, přijímat nové informace a ochotu dále se vzdělávat
• hledáme do týmu kolegu, který péči o zákazníky vnímá jako samozřejmost a prodej produktů mu není cizí

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost TeliaCall vyrostla během několika let v přední české komunikační centrum, vybavené moderní technologií pro 21. století. Je jedním z největších komerčních telekomunikačních center v České republice a jediným centrem připraveným na integraci CRM projektů.
ID: 2532644  Dátum zverejnenia: 8.3.2018