Recepční s komunikativní angličtinou Praha 4

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Vyskočilova, Praha 4-Michle, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
15.4.2019
Mzdové podmínky (brutto)
25 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho významného zákazníka hledáme recepční.

Hlavní odpovědnosti:
 Zodpovědnost za vedení firemní recepce
 Vyřizování telefonických hovorů
 Uvádění klientů/návštěv a zajištění drobného občerstvení
 Správa elektronické i písemné korespondence
 Objednávání služeb na základě aktuální potřeby
 Podpůrná administrativa dílčích oddělení společnosti
 Ad hoc úkoly

 Požadujeme:
 SŠ vzdělání (možné i pro absolventy)
 Schopnost rychle se učit nové věci
 Profesionální a reprezentativní vystupování
 Dobré komunikační schopnosti
 Spolehlivost, flexibilita
 Znalost práce na PC – MS Office
 Aktivní znalost anglického jazyka
Nabízíme:
 Příjemné pracovní prostředí a přátelský mladý kolektiv
Stravenky
Dvousměnný pracovní režim (pokrývající časové rozmezí 8-17h po - pá)
 Pracoviště: Velmi dobře dostupná lokalita Budějovická

Termín nástupu: co nejdřív
Typ pracovního vztahu: dlouhodobá spolupráce a možnost přestupu do kmene firmy
.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Stravenky

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

Vedoucí světový výrobce a dodavatel zařízení pro průmysl

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatní znalosti

Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2185230  Dátum zverejnenia: 2.4.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 25 000 Kč/měsíc