Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodní zástupce – Olomoucký, Zlínský kraj (35-45.000 Kč v základu)
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Olomoucký kraj, Zlínský kraj
Olomoucký kraj, Zlínský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
VAŠE NÁPLŇ PRÁCE:
- Řízení a rozvoj zákazníků ve svěřeném regionu
- Aktivní vyhledání nových obchodních partnerů s dlouhodobým obchodním potenciálem
- Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí (projektových zakázek) ve svěřeném regionu a jejich efektivní řízení
- Vedení jednání se zákazníky z řad prodejců stavebnin, realizačních firem a projektantů
- Realizace obchodních návštěv v souladu s firemní strategií
- Budování a posilování dobrých obchodních vztahů se zákazníky
- Realizace školení pro zákazníky, účast na výstavách a eventech pro zákazníky
- Organizace marketingových aktivit společně se zákazníky společnosti
- Efektivní spolupráce s kolegy v rámci obchodního týmu – týmová spolupráce
POŽADUJEME:
- Minimálně 3 roky zkušenost v oblasti prodeje, výhodou v mezinárodní firmě
- Velmi dobré prodejní a komunikační schopnosti a dovednosti
- Orientaci na výsledky
- Aktivní osobnost, s chutí učit se nové věci, elánem a potenciálem pro osobní rozvoj a růst
- Obchodní přístup a technické myšlení
- Bydliště v Olomouckém nebo Zlínském kraji
- Základní znalost angličtiny
- Řidičský průkaz B (aktivní řidič)
NABÍZÍME:
- Zajímavou práci v příjemném prostředí a v příjemném kolektivu prestižní společnosti
- Motivační finanční ohodnocení
- Osobní automobil i k soukromému využití, notebook, telefon
- Práci formou home office
- 5 týdnů dovolené, 3 dny sick days, příspěvky na firemní stravování, penzijní připojištění, příspěvky na kulturní a sportovní akce, apod.
Nástup:
- Dle dohody
Místo práce:
Olomoucký a Zlínský kraj
- Řízení a rozvoj zákazníků ve svěřeném regionu
- Aktivní vyhledání nových obchodních partnerů s dlouhodobým obchodním potenciálem
- Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí (projektových zakázek) ve svěřeném regionu a jejich efektivní řízení
- Vedení jednání se zákazníky z řad prodejců stavebnin, realizačních firem a projektantů
- Realizace obchodních návštěv v souladu s firemní strategií
- Budování a posilování dobrých obchodních vztahů se zákazníky
- Realizace školení pro zákazníky, účast na výstavách a eventech pro zákazníky
- Organizace marketingových aktivit společně se zákazníky společnosti
- Efektivní spolupráce s kolegy v rámci obchodního týmu – týmová spolupráce
POŽADUJEME:
- Minimálně 3 roky zkušenost v oblasti prodeje, výhodou v mezinárodní firmě
- Velmi dobré prodejní a komunikační schopnosti a dovednosti
- Orientaci na výsledky
- Aktivní osobnost, s chutí učit se nové věci, elánem a potenciálem pro osobní rozvoj a růst
- Obchodní přístup a technické myšlení
- Bydliště v Olomouckém nebo Zlínském kraji
- Základní znalost angličtiny
- Řidičský průkaz B (aktivní řidič)
NABÍZÍME:
- Zajímavou práci v příjemném prostředí a v příjemném kolektivu prestižní společnosti
- Motivační finanční ohodnocení
- Osobní automobil i k soukromému využití, notebook, telefon
- Práci formou home office
- 5 týdnů dovolené, 3 dny sick days, příspěvky na firemní stravování, penzijní připojištění, příspěvky na kulturní a sportovní akce, apod.
Nástup:
- Dle dohody
Místo práce:
Olomoucký a Zlínský kraj
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Stavební průmysl
Pro prestižní, zahraniční výrobní a obchodní společnost v oblasti stavebních doplňků, hledáme vhodného kandidáta/ku na pozici:
Pro prestižní, zahraniční výrobní a obchodní společnost v oblasti stavebních doplňků, hledáme vhodného kandidáta/ku na pozici:
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské I. stupně
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3115719
Dátum zverejnenia: 5.1.2018
2018-01-05
lokalita: Olomoucký kraj, Zlínský kraj Pozícia: Obchodní zástupce Spoločnosť: Trenkwalder a.s.