Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administrativní pracovník - kompletace nabídek
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Plzeň - město
Plzeň - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
24000-30000
24000-30000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Vaše náplň práce:
> administrativní zpracování dokumentace pro účast ve veřejných zakázkách dle Zákona č. 134/2016 Sb. o veřejných zakázkách
> administrativa spojená s evidováním obchodních případů od nabídek, přes kupní smlouvy, až po objednávky zboží v zahraničí a vystavování faktur, dohled nad realizací zakázek a plnění termínů dodávek
> administrace spojená s realizací stavby (poptávky, vyhodnocení, výběr dodavatele, fakturace, objednávky)
> administrativní podpora spojená s fungováním společnosti
Požadujeme:
> pokročilá znalost MS Office (Excel, Word, aj.) podmínkou
> praxe na pozici administrativního pracovníka min.2 roky podmínkou
> samostatnost, spolehlivost, schopnost týmové práce
> orientace v právních předpisech výhodou
> praxe a orientace v problematice veřejných zakázek (Zákon o VZ č.134/2016 Sb) výhodou
> praxe ve stavebním průmyslu výhodou
> středoškolské vzdělání program veřejnoprávní činnost výhodou
> vysokoškolské vzdělání v oboru veřejná správa, právo, nebo pozemní stavby výhodou
Nabízíme:
> práci a zázemí ve stabilní společnosti
> příležitost k seberealizaci, možnost osobního rozvoje
> motivující mzdové ohodnocení
> pracoviště v moderním sídle společnosti v oddělených kancelářích (nikoliv open-space)
> stravné v maximální výši, mobilní telefon, firemní akce, dovolená 4 týdny, zdravotní volno, příspěvek na životní, nebo důchodové pojištění a další bonusy.
> mzda 24.000 – 30.000,- Kč hrubého (po zapracování dle individuální domluvy)
Nástup: ihned
Místo práce: Plzeň
> administrativní zpracování dokumentace pro účast ve veřejných zakázkách dle Zákona č. 134/2016 Sb. o veřejných zakázkách
> administrativa spojená s evidováním obchodních případů od nabídek, přes kupní smlouvy, až po objednávky zboží v zahraničí a vystavování faktur, dohled nad realizací zakázek a plnění termínů dodávek
> administrace spojená s realizací stavby (poptávky, vyhodnocení, výběr dodavatele, fakturace, objednávky)
> administrativní podpora spojená s fungováním společnosti
Požadujeme:
> pokročilá znalost MS Office (Excel, Word, aj.) podmínkou
> praxe na pozici administrativního pracovníka min.2 roky podmínkou
> samostatnost, spolehlivost, schopnost týmové práce
> orientace v právních předpisech výhodou
> praxe a orientace v problematice veřejných zakázek (Zákon o VZ č.134/2016 Sb) výhodou
> praxe ve stavebním průmyslu výhodou
> středoškolské vzdělání program veřejnoprávní činnost výhodou
> vysokoškolské vzdělání v oboru veřejná správa, právo, nebo pozemní stavby výhodou
Nabízíme:
> práci a zázemí ve stabilní společnosti
> příležitost k seberealizaci, možnost osobního rozvoje
> motivující mzdové ohodnocení
> pracoviště v moderním sídle společnosti v oddělených kancelářích (nikoliv open-space)
> stravné v maximální výši, mobilní telefon, firemní akce, dovolená 4 týdny, zdravotní volno, příspěvek na životní, nebo důchodové pojištění a další bonusy.
> mzda 24.000 – 30.000,- Kč hrubého (po zapracování dle individuální domluvy)
Nástup: ihned
Místo práce: Plzeň
Hlavní oblast působení klienta
Stavební průmysl
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
stavební
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3282405
Dátum zverejnenia: 9.1.2018
2018-01-09
lokalita: Plzeň - město Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Asistent Spoločnosť: Trenkwalder a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 24000-30000