Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Skladový referent/ka
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Plzeň - město
Plzeň - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
22000-26000
22000-26000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Vaše náplň práce:
> příprava a zpracování základních formulářů a papírové dokumentace, která následně slouží dalším oddělením nebo zákazníkům
> získávání a zpracovávání důležitých informací související se zaměřením daného oddělení
> vyřizování reklamací, připomínek a stížností
> organizace systému příjmů, výdejů a odborného ukládání skladovaných surovin, materiálů a výrobků
> vedení a zpracovávání skladové evidence a další související agendy výpočetní technikou
> sledování vnitropodnikových norem zásob
> zpracovávání průběžných přehledů stavu zásob jednotlivých druhů skladovaných materiálů ve skladu
> vznášení požadavků na zásobovače za účelem zajištění optimálního stavu potřebného zboží,
> organizace skladové inventarizace
> pravidelný příjem a výdej zboží v nezatepleném skladu, administrativní část práce v kanceláři
Požadujeme:
> úplné střední odborné vzdělání s maturitou
> praxi na obdobné pozici minimálně 3 roky
> logické uvažování, schopnost samostatně řešit vzniklé situace
> spolehlivost, zodpovědnost
> praxe ve skladu s potravinami výhodou
> čistý registr trestů
> pojištění zodpovědnosti
Nabízíme:
> stravenky ve výši 105Kč
> dobré mzdové ohodnocení + 13. mzda (dle ziskovosti firmy)
> pracovní oblečení
> po zapracování pět týdnů dovolené a smlouva na dobu neurčitou
> příspěvek na životní, nebo důchodové pojištění
> občerstvení na pracovišti
> HM 22 – 26000,- Kč
Nástup: ihned
Místo práce: Plzeň, Železniční 7
> příprava a zpracování základních formulářů a papírové dokumentace, která následně slouží dalším oddělením nebo zákazníkům
> získávání a zpracovávání důležitých informací související se zaměřením daného oddělení
> vyřizování reklamací, připomínek a stížností
> organizace systému příjmů, výdejů a odborného ukládání skladovaných surovin, materiálů a výrobků
> vedení a zpracovávání skladové evidence a další související agendy výpočetní technikou
> sledování vnitropodnikových norem zásob
> zpracovávání průběžných přehledů stavu zásob jednotlivých druhů skladovaných materiálů ve skladu
> vznášení požadavků na zásobovače za účelem zajištění optimálního stavu potřebného zboží,
> organizace skladové inventarizace
> pravidelný příjem a výdej zboží v nezatepleném skladu, administrativní část práce v kanceláři
Požadujeme:
> úplné střední odborné vzdělání s maturitou
> praxi na obdobné pozici minimálně 3 roky
> logické uvažování, schopnost samostatně řešit vzniklé situace
> spolehlivost, zodpovědnost
> praxe ve skladu s potravinami výhodou
> čistý registr trestů
> pojištění zodpovědnosti
Nabízíme:
> stravenky ve výši 105Kč
> dobré mzdové ohodnocení + 13. mzda (dle ziskovosti firmy)
> pracovní oblečení
> po zapracování pět týdnů dovolené a smlouva na dobu neurčitou
> příspěvek na životní, nebo důchodové pojištění
> občerstvení na pracovišti
> HM 22 – 26000,- Kč
Nástup: ihned
Místo práce: Plzeň, Železniční 7
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Doprava, logistika
Pro našeho klienta, společnost Marauder s.r.o., která se zabývá pronájmem skladovacích prostor, hledáme vhodného uchazeče na pracovní pozici:
Pro našeho klienta, společnost Marauder s.r.o., která se zabývá pronájmem skladovacích prostor, hledáme vhodného uchazeče na pracovní pozici:
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3311102
Dátum zverejnenia: 15.2.2018
2018-02-15
lokalita: Plzeň - město Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Referent odbytu, Skladník Spoločnosť: Trenkwalder a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 22000-26000