HR specialista

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Okres Třebíč, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Náplň práce:
•Vedení personální agendy (potvrzení; dotazy; školení pracovního řádu, cafeterie, docházkového systému, systému odměňování; zpracování neschopenek atd.)
•Vyřizování pracovně právních záležitostí souvisejících se vznikem, změnou a ukončením pracovního poměru, včetně agenturního zaměstnávání
•Správa dat v HR systému
•Příprava a odeslání uzavřené docházky pro zpracování mezd a následné korekce
•Správa HR archivu, osobních složek zaměstnanců a dalších dokumentů.
•Poradenská a podpůrná činnost pro vedoucí zaměstnance.

Požadujeme
•SŠ nebo VŠ vzdělání
•Praxe v oblasti HR alespoň 2 roky podmínkou
•Dobrá znalost pracovního práva a související legislativy podmínkou
•Prezentační schopnosti a dovednosti
•Proaktivní přístup, odpovědnost, samostatnost, pečlivost, komunikativnost
•Velmi dobrá znalost práce na PC, především MS Office (Excel, Word, Power Point)
•ŘP skup. B
•Komunikativní znalost anglického jazyka


Co nabízíme:
•Příjemné pracovní prostředí
•Motivující finanční ohodnocení
•Zaměstnanecké benefity
•5 týdnů dovolené
•Příspěvek na důchod. Pojištění
•Příspěvek na stravování ve formě stravenek
•Flexipass v hodnotě 700 Kč/měsíc

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Výroba potravin, nápojů a tabákových výrobků

Pro svého klienta, zahraniční výrobní společnost v oboru potravinářství, hledáme vhodného kandidáta/ku:

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3589538  Dátum zverejnenia: 30.1.2019