Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedoucí expedice a skladů
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Šumperk, Česko
Šumperk, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Náplň práce:
- řízení oddělení expedice a týmu podřízených, správa personální agendy
- dohled nad zajištěním expedice zboží od balení výrobků přes vyhotovování nutných dokumentů až po zajištění dopravy
- dodržování speciálních požadavků klientů pro balení a expedici výrobků
- zajištění celního odbavení zboží ze zahraničí do výrobní firmy v ČR
- vedení skladů (obaly, výrobky), kontrola objednávek
- zajištění efektivního hospodaření, přímého a účelného využití nákladů (režijní, přímé)
Profil uchazeče:
- profesní zkušenosti z výrobní společnosti na podobné pozici
- anglický jazyk nutný pro komunikaci se zahraničím (klienti, dopravci, centrála)
- znalosti celní problematiky (Intrastat, dovoz/vývoz včetně třetích zemí)
- základy logistiky (Incoterms, expedice)
- zkušenosti s vedením menšího týmu
- vyzrálá i přátelská osobnost, která se dokáže poprat s překážkami
- cílevědomost, schopnost zlepšovat i nastavovat procesy
- technická orientace v oboru strojírenství či automotive
- znalost programu SAP
Naše nabídka:
- stabilita zaměstnání, sehraný tým, podpora ze strany vedení firmy
- možnost na sobě stále pracovat a posouvat se odborně dále
- 25 dnů dovolené, 13.mzda, penzijní připojištění
- příspěvek na stravování, odměny za jubilea
- příspěvek na kulturu, sport a vzdělávání formou Caffeterie …
- zázemí mezinárodní výrobní společnosti
- nástup možný dle dohody
- smlouva na dobu neurčitou
- řízení oddělení expedice a týmu podřízených, správa personální agendy
- dohled nad zajištěním expedice zboží od balení výrobků přes vyhotovování nutných dokumentů až po zajištění dopravy
- dodržování speciálních požadavků klientů pro balení a expedici výrobků
- zajištění celního odbavení zboží ze zahraničí do výrobní firmy v ČR
- vedení skladů (obaly, výrobky), kontrola objednávek
- zajištění efektivního hospodaření, přímého a účelného využití nákladů (režijní, přímé)
Profil uchazeče:
- profesní zkušenosti z výrobní společnosti na podobné pozici
- anglický jazyk nutný pro komunikaci se zahraničím (klienti, dopravci, centrála)
- znalosti celní problematiky (Intrastat, dovoz/vývoz včetně třetích zemí)
- základy logistiky (Incoterms, expedice)
- zkušenosti s vedením menšího týmu
- vyzrálá i přátelská osobnost, která se dokáže poprat s překážkami
- cílevědomost, schopnost zlepšovat i nastavovat procesy
- technická orientace v oboru strojírenství či automotive
- znalost programu SAP
Naše nabídka:
- stabilita zaměstnání, sehraný tým, podpora ze strany vedení firmy
- možnost na sobě stále pracovat a posouvat se odborně dále
- 25 dnů dovolené, 13.mzda, penzijní připojištění
- příspěvek na stravování, odměny za jubilea
- příspěvek na kulturu, sport a vzdělávání formou Caffeterie …
- zázemí mezinárodní výrobní společnosti
- nástup možný dle dohody
- smlouva na dobu neurčitou
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
strojírenský průmysl
Pro mezinárodní výrobní koncern obsazujeme vedoucí roli na oddělení balení, expedice a logistiky.
Pro mezinárodní výrobní koncern obsazujeme vedoucí roli na oddělení balení, expedice a logistiky.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3664473
Dátum zverejnenia: 10.5.2019
2019-05-10
lokalita: Šumperk Pozícia: Logistik, Vedoucí dopravy, Vedoucí skladu Spoločnosť: Trenkwalder a.s.