Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent/ka administrativy
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Brno, Česko
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
23 000 - 25 000 Kč/měsíc
23 000 - 25 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Co bude náplní Vaší práce?
- objednávání zboží, koordinace dodání zboží, fakturace
- komunikace s obchodními partnery
- správa a zavádění smluv do informačního systému
- zpracování objednávek z e-shopu
Koho hledáme?
- máte min. SŠ vzdělání a praxi v oblasti obchodní administrativy
- umíte vytvořit faktury, opravné doklady apod.
- ovládáte MS Excel
- výhodou je, pokud umíte pracovat se systémem Navision
- jste komunikativní – víte, jak komunikovat a jednat s obchodními partnery
Co nabízíme?
- dny dovolené navíc
- flexibilní pracovní dobu
- sick days
- Multisport kartu
- stravenky
- zázemí moderních kanceláří v Brně
- nástup možný ihned
- objednávání zboží, koordinace dodání zboží, fakturace
- komunikace s obchodními partnery
- správa a zavádění smluv do informačního systému
- zpracování objednávek z e-shopu
Koho hledáme?
- máte min. SŠ vzdělání a praxi v oblasti obchodní administrativy
- umíte vytvořit faktury, opravné doklady apod.
- ovládáte MS Excel
- výhodou je, pokud umíte pracovat se systémem Navision
- jste komunikativní – víte, jak komunikovat a jednat s obchodními partnery
Co nabízíme?
- dny dovolené navíc
- flexibilní pracovní dobu
- sick days
- Multisport kartu
- stravenky
- zázemí moderních kanceláří v Brně
- nástup možný ihned
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Informační technologie, počítačové programování, webové portály
Mezinárodní společnost, jednička ve svém oboru, hledá do svého týmu novou kolegyni/kolegu.
Mezinárodní společnost, jednička ve svém oboru, hledá do svého týmu novou kolegyni/kolegu.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3682027
Dátum zverejnenia: 30.5.2019
2019-05-30
lokalita: Brno Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Recepční Spoločnosť: Trenkwalder a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 23 000 - 25 000 Kč/měsíc