Asistent/ka ředitele (AJ)

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Stabilní obchodní společnost s mezinárodním přesahem a dlouholetou tradicí uvítá mezi sebe novou kolegyni nebo kolegu do administrativy.

Vaše náplň práce

Hovoříte anglicky a máte praxi v administrativě? Zvládáte si zorganizovat své úkoly, a přitom řešit běžnou operativu spojenou s provozem firmy? Pak hledáme právě Vás - dejte o sobě vědět!
  • kompletní zastřešení administrativy obchodní společnosti včetně sekretariátu
  • operativní vyřizování pošty, mailů a telefonátů
  • zpracování obchodní korespondence (smlouvy, překlady)
  • zajišťování letenek, víz a hotelů
  • plnění operativních úkolů spojených s vedením a provozem firmy, spolupráce s kolegy

Váš profil

  • plynulá znalost jazyka anglického (slovem i písmem, úroveň C1)
  • praxe na obdobné pozici v administrativě, na sekretariátu
  • výhodou jazyk ruský
  • znalosti obchodní korespondence v ČJ a AJ
  • znalost programů MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • komunikativnost, flexibilita, příjemné vystupování, diskrétnost
  • schopnost se rozhodovat, samostatnost, pečlivost

Naše nabídka

  • pestré pracovní úkoly v oblasti zahraničního obchodu
  • možnost seberealizace a uplatnění vlastních nápadů
  • stabilní zázemí menší společnosti, přátelský kolektiv
  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • dobré finanční ohodnocení
  • nástup možný ihned
  • kanceláře Ostrava (centrum)
Těšíme se na Váš strukturovaný životopis v českém a anglickém jazyce. Pokud připojíte i pár úvodních slov nebo motivační dopis, o to více se na Vás budeme těšit při dalším jednání.

Místo práce

Ostrava-město, Česko

Druh pracovního poměru

plný úvazek
Ucházejte se nyní
Trenkwalder a.s.
Markéta Burešová
Sokolská 22 Olomouc 77900
Mobil: +420724501667
Email: [email protected].com
ID: 3747672   Dátum zverejnenia: 26.8.2019   Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.