ERP Administrator

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Jihomoravský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

  • podpora uživatelů systému SAP
  • programování v ABAPu
  • optimalizace současných SAP procesů v souvislosti s interními podnikovými CIP projekty + tvorba dokumentace
  • koordinace činností a dohlížení na plnění úkolů ze strany externích SAP konzultantů
  • samostatné vedení IT projektů - zaměření na stanovené cíle a termíny
  • troubleshooting problémů denního charakteru souvisejících se SAP systémem
  • tvorba a úprava reportů a formulářů (SAP query, ALV, smartforms, SAP script, atp.)
  • zastupitelnost v dalších IT oblastech společnosti

Zaměstnanecké výhody, benefity

  • Bonusový systém čtvrtletních odměn
  • Dny dovolené nad rámec zákona
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek na závodní stravování
  • Odborné a jazykové kurzy
  • Firemní akce
  • Odměna k životnímu jubileu
  • Odměna k pracovnímu výročí
  • Zvýhodněné mobilní tarify
  • Příspěvek na dojíždění ze vzdálenějších lokací

Informace o náboru

Trenkwalder a.s.
Nadia Šimková
J.Babáka 2733/11 (budová H) Brno 61200
Mobil: +420734179130
Email: [email protected]

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Informace a komunikace

Zmezinárodni výrobní společnost hledá vhodného kandidáta/ku na pozici:

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Počet let praxe

5

Osobnostní předpoklady a dovednosti

  • SŠ/VŠ zaměřeno na IT výhodou
  • Komunikativní znalost anglického jazyka
  • praxe v oblasti implementace a provozu ERP systému SAP/R3
  • znalost SQL a ABAP výhodou
  • zkušenosti s konfigurací a nastavováním parametrů modulů ERP systému
  • zkušenost s poskytováním podpory koncovým uživatelům

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3811410  Dátum zverejnenia: 15.11.2019  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.