HR Generalista

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Kraj Vysočina
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

  • spolupráce s vedoucími zaměstnanci v oblasti personální práce
  • vyřizování pracovněprávní agendy vzniku, průběhu a ukončení pracovního poměru
  • vedení personální evidence
  • evidence a aktualizace zákonných termínů zdravotních prohlídek
  • koordinace jazykového vzdělávání zaměstnanců
  • nábor a výběr zaměstnanců, včetně spolupráce s personálními agenturami
  • spolupráce na tvorbě a implementaci adaptačního procesu nových zaměstnanců
  • spolupráce na tvorbě a implementaci rozvojových plánů zaměstnanců
  • spolupráce na tvorbě a implementaci systému odměňování zaměstnanců
  • revize popisů pracovních míst a průběžná aktualizace za spolupráce s vedoucími zaměstnanci
  • HR reporting

Zaměstnanecké výhody, benefity

  • 5 týdnů dovolené
  • příjemné pracovní prostředí a skvělý kolektiv
  • odborný a osobní rozvoj nejen v oblasti HR
  • možnost získat zkušenost ve výrobním závodě se zázemím nadnárodní korporace
  • příspěvky na stravenky, úrazové a penzijní pojištění, slevy na firemní výrobky atd

Informace o náboru

Trenkwalder a.s.
Nadia Šimková
J.Babáka 2733/11 (budová H) Brno 61200
Mobil: +420734179130
Email: [email protected]

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Zprostředkování práce a personální poradenství

Pro svého významného klienta, zahraniční výrobní společnost, hledám vhodného kandidáta/ku

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Osobnostní předpoklady a dovednosti

  • velmi dobrá znalost pracovního práva a příslušné české legislativy
  • zkušenosti s náborem ve výrobním závodě a se školením zaměstnanců
  • aktivní znalost anglického jazyka
  • pokročilá znalost práce na PC - Microsoft Office
  • ochota přijmout zodpovědnost za svěřené úkoly
  • pečlivost, samostatnost, ale i schopnost pracovat v týmu
  • schopnost jednat s lidmi různých typů, postavení, názorů a povah

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3867462  Dátum zverejnenia: 10.2.2020  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.