Obchodní manažer (obrábění)

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Okres Šumperk
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

  • obchodní aktivity, péče o klienty a budování sítě kontaktů pro zajištění prodeje (lokalita ČR a SR)
  • prodej a poradenství pro výrobky vyráběné a distribuované společností (řezné nástroje, obráběcí komponenty)
  • provádění zkoušek u zákazníků s cílem optimalizovat stávající produkty a zavádět nové
  • plánování služebních cest a návštěv u zákazníků včetně akvizice nových
  • spoluúčast na rozšíření prodejních kanálů

Zaměstnanecké výhody, benefity

  • hlavní pracovní poměr s možností home office
  • služební vůz v plné výbavě i pro soukromé účely, mobil, notebook
  • přátelský kolektiv, otevřené jednání, možnost seberealizace
  • příspěvek na sportovně-kulturní aktivity včetně vzdělávání
  • 13.mzda, 5 týdnů dovolené, penzijní připojištění, příspěvek na stravování
  • odměna za pracovní a životní jubilea a další benefity
Těšíme se na Vaše reakce!

Informace o náboru

Trenkwalder a.s.
Markéta Burešová
Sokolská 22 Olomouc 77900
Mobil: +420724501667
Email: [email protected]

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

strojírenský průmysl

Pro stabilní a silnou strojírenskou společnost hledáme proaktivního obchodníka s možností práce home office a se zázemím výrobního závodu na Šumpersku.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Vzdělání v oboru

strojírenství, obrábění

Řidičský průkaz

B

Počet let praxe

2

Osobnostní předpoklady a dovednosti

  • 3-4 roky odborné praxe v oboru obrábění (řezné nástroje, technický produkt, ocelové materiály, ...)
  • prokazatelné obchodní zkušenosti v automobilovém průmyslu (klient x dodavatel x služba)
  • výborná znalost angličtiny nebo němčiny slovem i písmem včetně jazyka českého nebo slovenského
  • vzdělání technického směru
  • velmi dobré znalosti MS Office
  • komunikační dovednosti a týmová spolupráce, na druhou stranu i samostatnost a flexibilita
  • schopnost určit problém a navrhnout řešení, technické myšlení

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3911764  Dátum zverejnenia: 13.5.2020  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.