Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/ka ředitele (AJ)
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Ostrava-město, Česko
Ostrava-město, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hovoříte anglicky a máte praxi v administrativě? Zvládáte si zorganizovat své úkoly, a přitom řešit běžnou operativu spojenou s provozem firmy? Pak hledáme právě Vás - dejte o sobě vědět!
- kompletní zastřešení administrativy obchodní společnosti včetně sekretariátu
- operativní vyřizování pošty, mailů a telefonátů
- zpracování obchodní korespondence (smlouvy, překlady)
- zajišťování letenek, víz a hotelů
- plnění operativních úkolů spojených s vedením a provozem firmy, spolupráce s kolegy
Zaměstnanecké výhody, benefity
- pestré pracovní úkoly v oblasti zahraničního obchodu
- možnost seberealizace a uplatnění vlastních nápadů
- stabilní zázemí menší společnosti, přátelský kolektiv
- pracovní poměr na dobu určitou
- dobré finanční ohodnocení
- nástup možný ihned
- kanceláře Ostrava (centrum)
Informace o náboru
Trenkwalder a.s.
Markéta Burešová
Sokolská 22 Olomouc 77900
Mobil: +420724501667
Email: [email protected]
Markéta Burešová
Sokolská 22 Olomouc 77900
Mobil: +420724501667
Email: [email protected]
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Maloobchod
Stabilní obchodní společnost s mezinárodním přesahem a dlouholetou tradicí uvítá mezi sebe novou kolegyni nebo kolegu do administrativy.
Stabilní obchodní společnost s mezinárodním přesahem a dlouholetou tradicí uvítá mezi sebe novou kolegyni nebo kolegu do administrativy.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Český jazyk - Pokročilý (C1)
Počet let praxe
1
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- plynulá znalost jazyka anglického (slovem i písmem, úroveň C1)
- praxe na obdobné pozici v administrativě, na sekretariátu
- výhodou jazyk ruský
- znalosti obchodní korespondence v ČJ a AJ
- znalost programů MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- komunikativnost, flexibilita, příjemné vystupování, diskrétnost
- schopnost se rozhodovat, samostatnost, pečlivost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3924864
Dátum zverejnenia: 16.6.2020
2020-06-16
lokalita: Okres Ostrava Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Sekretářka Spoločnosť: Trenkwalder a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.