Provozně ekonomický manažer

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

  • návrhy opatření pro zvýšení efektivity
  • tvorba rozpočtů, forecasting
  • tvorba cenových a nákladových kalkulací
  • optimalizace skladového hospodářství
  • návrhy nových kontrolních mechanismu v oblasti controllingu a reportingu
  • spolupráce při tvorbě finančních výkazů (finančního plánu, účetní uzávěrky)
  • spolupráce s auditory při tvorbě roční uzávěrky
  • reporting ukazatelů činnosti společnosti, komentář odchylek
  • komunikace a spolupráce napříč společností a externí účetní firmou

Zaměstnanecké výhody, benefity

  • zajímavé finanční ohodnocení a práce pro významnou společnost
  • notebook, mobilní telefon
  • přátelské prostředí, kanceláře v zajímavé lokalitě

Informace o náboru

Trenkwalder a.s.
Kateřina Šrotýřová
Ovocný trh 573/12 Praha 1 110 00
Mobil: +420731661211
Email: [email protected]

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Administrativní a podpůrné služby

Pro známou výrobně - obchodní společnost, který se zabývá zejména zakázkovou výrobou, hledáme vhodné kandidáty na pozici Provozně ekonomického manažera.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Osobnostní předpoklady a dovednosti

  • výhodou praxe min. 2 roky ve výrobní firmě (controller, ekonom, účetní)
  • základní ekonomické znalosti pro zpracování finančních analýz
  • znalost metod controllingu
  • znalost podnikových procesů výhodou
  • znalost účetního systému
  • MS Office na pokročilé úrovni
  • přátelský postoj, analytické myšlení a chuť se neustále učit něco nového

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3994490  Dátum zverejnenia: 2.11.2020  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.