HR Administrátor v módní společnosti – jedinečná nabídka, Praha

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

  • Správa náboru zaměstnanců i jejich odchodů, vedení osobních složek, aktivní podpora všech HR procesů firmy
  • Administrativní podpora HR týmu, práce s databází, péče o provoz kanceláře (nákup kancelářských potřeb, atd.)
  • Úzká spolupráce s manažery jednotlivých prodejen, a jejich zástupci (HR administrátor je "spojka" mezi zaměstnanci a vedením firmy)
  • Zajištění komunikace s úřady

Zaměstnanecké výhody, benefity

  • Hlavní pracovní poměr ve stabilní společnosti s možností kariérního růstu
  • Vysoké finanční ohodnocení
  • Práce v mezinárodním prostředí
  • Vzdělávací kurzy a školení

Informace o náboru

Trenkwalder a.s.
Anna Vanová

Mobil: +420724566031
Email: [email protected]

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Maloobchod

Pro našeho TOP klienta, zahraniční módní společnost s dlouholetou tradicí se sídlem v samotném centru Prahy, hledáme šikovného kandidáta na pozici do personálního oddělení.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Osobnostní předpoklady a dovednosti

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Předchozí praxe v administrativě nebo personalistice min. 2 roky podmínkou (ideálně v oděvní, maloobchodní, nebo FMCG společnosti)
  • Zkušenosti s řízením personální agendy, znalosti pracovního práva podmínkou
  • Znalost MS Office
  • Velmi dobrá úroveň anglického jazyka (v písemné i mluvené podobě)
  • Hledáme dynamickou osobnost, která je schopna zvládnout více úkolů najednou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 4035284  Dátum zverejnenia: 17.2.2021  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.