Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR + facility specialist
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Okres Kladno
Okres Kladno
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Facility management - komunikace, dohled, správa úklidové firmy, ostrahy objektu, kamerového systému, stravovacího zařízení, údržby zeleně, spolupráce na údržbě komunikace a celkové údržbě budovy
- Správa docházkového a přístupového systému
- Správa vozového parku
- Spolupráce s agenturami práce
- Nábor pracovníků v Programu kvalifikovaný zaměstnanec
- Příprava občerstvení pro audity, návštěvy, atd.
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Zázemí silné mezinárodní společnosti
- Práce v mladém kolektivu
- 5 týdnů dovolené
- Stravenky
- Příspěvek na penzijní připojištění
Informace o náboru
Trenkwalder a.s.
Lenka Majorová
Ovocný trh 573/12 Praha 1 - Staré Město 110 00
Mobil: +420730526120
Email: [email protected]
Lenka Majorová
Ovocný trh 573/12 Praha 1 - Staré Město 110 00
Mobil: +420730526120
Email: [email protected]
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Průmyslová výroba
Zahraniční výrobní společnost se sídlem v Kladně, která na českém trhu působí od roku 1997 a vyrábí komponenty pro automobilový průmysl.
Fungující personální oddělení hledá posilu, která se nebojí výzev. Hlavní náplní práce je komunikace, administrativa, organizace a HR.
Zahraniční výrobní společnost se sídlem v Kladně, která na českém trhu působí od roku 1997 a vyrábí komponenty pro automobilový průmysl.
Fungující personální oddělení hledá posilu, která se nebojí výzev. Hlavní náplní práce je komunikace, administrativa, organizace a HR.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- AJ - pokročilá znalost slovem i písmem
- Komunikativní, asertivní, flexibilní, týmový duch
- MS Office - uživatelská znalost, SAP výhodou
- ŘP skup.B (aktivní)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4115771
Dátum zverejnenia: 2.7.2021
2021-07-02
lokalita: Okres Kladno Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Kouč Spoločnosť: Trenkwalder a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.