Administrativní podpora oddělení pronájmu nemovitostí

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
40 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Administrativní podpora týmu - shromažďování, zaznamenávání a aktualizace dat týkajících se komerčních nemovitostí, nájemních transakcí, nájemců, volných prostor a nové výstavby (pro více realitních sektorů)

Příprava marketingových podkladů pro obchodní nabídky

Pravidelná (čtvrtletní) aktualizace databází nemovitostí prováděna na základě telefonické komunikace s pronajímateli a developery, získávání údajů z internetu, médií a dalších marketingových materiálů;

Řešení ad hoc požadavků interních a externích klientů a příprava požadovaných dat, grafů a prezentací

Zaměstnanecké výhody, benefity

Práce pro prestižní britskou poradenskou společnost v oblasti realit

Spolupráce se zkušenými profesionály v oblasti nemovitostí

Odpovídající finanční ohodnocení a benefity (5 týdnů dovolené, sick days, občasná práce z domova, příspěvek na stravné)

Možnost kariérního postupu

Atraktivní moderní kancelář v centru města

Informace o náboru

Trenkwalder a.s.
Anna Vanová
Hogerova 5 Praha 15200
Mobil: +420724566031
Email: [email protected]

Hlavní oblast působení klienta

Stavebnictví, nemovitosti

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské II. stupně

Osobnostní předpoklady a dovednosti

VŠ vzdělání (Pozice je vhodná i pro čerstvé absolventy)

Předchozí zkušenost na obdobné pozici v oblasti komerčních nemovitostí je výhodou

Vynikající písemné a verbální komunikační dovednosti

Velmi dobrá úroveň znalosti anglického a českého jazyka - písemný i mluvený projev

Analytické myšlení a cit pro detail, schopnost kontrolovat přesnost čísel a určit, kdy data nedávají smysl

Pokročilá uživatelská znalost práce s MS Office s důrazem na MS Excel (znalost základních vzorců a kontingenčních tabulek), dále znalost Powerpointu, Wordu a Outlooku

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 4129828  Dátum zverejnenia: 26.7.2021  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Spodná hranica mzdy (brutto): 40 000 Kč/měsíc