Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodní referent/ka
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Brno - město
Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
40 000 - 45 000 Kč/měsíc40000-45000 CZK/m
40 000 - 45 000 Kč/měsíc40000-45000 CZK/m
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- vyřizování objednávek od stávajících zákazníků, zejména na náhradní díly ke strojům
- zadání objednávky do informačního systému
- řešení případných nesrovnalostí s mateřskou firmou v zahraničí
- dohled nad dodáním náhradních dílů zákazníkovi
- vystavování faktur za dodané díly
Zaměstnanecké výhody, benefity
- práce na HPP v menší zahraniční společnosti rodinného typu
- důkladné zaškolení
- fixní plat + další ohodnocení dle dosažených pracovních výsledků
- stravenky
- občasná možnost využití home office
- po domluvě možnost pracovního volna na vyřízení soukromých záležitostí
- zázemí stabilní zahraniční společnosti
- po dohodě či ihned
Informace o náboru
Trenkwalder a.s.
Jan Petříček
J. Babáka 11, budova H Brno - Královo Pole 60200
Mobil: +420725475371
Email: [email protected]
Jan Petříček
J. Babáka 11, budova H Brno - Královo Pole 60200
Mobil: +420725475371
Email: [email protected]
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
strojírenský průmysl
Pro svého klienta, menší zahraniční společnost v oblasti výroby automatických linek na zpracování izolačního skla, hledáme vhodného kandidáta/ku na pozici Obchodní referent pro agendu prodeje ND
Pro svého klienta, menší zahraniční společnost v oblasti výroby automatických linek na zpracování izolačního skla, hledáme vhodného kandidáta/ku na pozici Obchodní referent pro agendu prodeje ND
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Počet let praxe
2
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- znalost angličtiny na komunikativní úrovni
- technická zdatnost výhodou
- organizační, komunikační a vyjednávací schopnosti
- samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost
- znalost práce na PC (MS Office)
- znalost SAP výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4144743
Dátum zverejnenia: 18.8.2021
2021-08-18
lokalita: Brno - město Pozícia: Obchodní referent Spoločnosť: Trenkwalder a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Spodná hranica mzdy (brutto): 40 000 Kč/měsíc