Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administrativa v účetním oddělení s AJ
Work Service
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
250 Kč/hod.
250 Kč/hod.
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Nástup: 15.4.2018
Pracoviště: Praha 4 – Chodov
Náplň práce:
• Různá administrativa
• Základní účetnictví
• Písemná komunikace
Pracoviště: Praha 4 – Chodov
Náplň práce:
• Různá administrativa
• Základní účetnictví
• Písemná komunikace
Zaměstnanecké výhody, benefity
• spolupráci v silné mezinárodní společnosti
• mzda 250 Kč/hod.
• práce na HPP - cca 4 měsíce
• možnost odborného rozvoje a dalšího vzdělávání ve velké mezinárodní společnosti
• Přátelský kolektiv spolupracovníků a příjemné pracovní prostředí
• Stravenky
• mzda 250 Kč/hod.
• práce na HPP - cca 4 měsíce
• možnost odborného rozvoje a dalšího vzdělávání ve velké mezinárodní společnosti
• Přátelský kolektiv spolupracovníků a příjemné pracovní prostředí
• Stravenky
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků
Nyní hledáme uchazeče na pozici Administrativa v účetním oddělení s AJ do mezinárodní společnosti, sídlící v Praze.
Nyní hledáme uchazeče na pozici Administrativa v účetním oddělení s AJ do mezinárodní společnosti, sídlící v Praze.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• Zkušenost s účetnictvím
• znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
• znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Work Service je úspěšná nadnárodní personální agentura s dlouhou tradicí v oblasti personálního poradenství a zprostředkování pracovních příležitostí.
Garantujeme nadstandardní péči o klienty i uchazeče o zaměstnání, zkušenosti a odbornost našich konzultantů a především individuální a lidský přístup. V krátkém časovém horizontu Vám zajistíme zaměstnání odpovídající Vašim představám nebo poradíme jak ho nejlépe najít.
Hledáte zaměstnání? Nechte to na nás!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Garantujeme nadstandardní péči o klienty i uchazeče o zaměstnání, zkušenosti a odbornost našich konzultantů a především individuální a lidský přístup. V krátkém časovém horizontu Vám zajistíme zaměstnání odpovídající Vašim představám nebo poradíme jak ho nejlépe najít.
Hledáte zaměstnání? Nechte to na nás!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 3636018
Dátum zverejnenia: 3.4.2019
2019-04-03
lokalita: Praha Pozícia: Administrativní pracovník, referent Spoločnosť: Work Service
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 250 Kč/hod.