Administrátor/ka - Ústí and Labem

Yusen Logistics (Czech) s.r.o.

Místo práce
Ústí nad Labem, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• Zadávání údajů (příjem, výdej) do počítačových systémů a excelových tabulek, tvorba dokumentů
• Převzetí a třídění dokumentů od dodavatele
• Koordinace vykládek a nakládek s pracovníky skladu
• E-mailová a telefonická komunikace s přepravci ohledně nakládek a vykládek
• Zaznamenávání údajů o příjezdu a odjezdu vozidel
• Přebírání dokumentů od řidičů
• Řízení VZV ( možnost zaučení)

Zaměstnanecké výhody, benefity

* Podpora kolegů při nástupu / zaučení na pozici
* Zajímavé zaměstnanecké benefity
* 5 týdnů dovolené, stravenky v hodnotě 100Kč (plně hrazeny zaměstnavatelem), příspěvek na dopravu
* Příspěvek na zdraví / sport / kulturu / volný čas
* Přátelský kolektiv

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské bez maturity

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* Spolehlivost, pečlivost
* Odolnost vůči stresu, týmový hráč, flexibilita
* Uživatelská znalost práce na PC
* Pozice je vhodná i pro absolventy
* Ochota pracovat ve směnném provozu ( 12ti hodinová směna - krátký, dlouhý týden)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Yusen Logistics (Czech) s.r.o. působí na českém a slovenském trhu již přes 10 let a řadí se mezi přední poskytovatele logistických služeb. Téměř 500 zaměstnanců v 6ti strategicky rozmístěných pobočkách s více jak 45 000 m2 skladových ploch zajišťuje svým zákazníkům kompletní logistické služby zahrnující pozemní, námořní i leteckou přepravu, skladování, celní služby, distribuci, kontraktní logistiku a poradenství v logistice.

Počet zaměstnanců

250-499 zaměstnanců
ID: 4017826  Dátum zverejnenia: 8.1.2021