Charakteristika společnosti

DomiCall, s.r.o.
Základní činností DomiCall, s.r.o. je poskytování telemarketingových služeb jako jsou aktivní prodejní kanály, pasivní telemarketing a to od poskytování zákaznické podpory až po příjem objednávek, výzkumy trhu, mystery calls, help desk a service desk podpora apod. v našem profesionálně vybaveném call centru.

Zobrazit celou charakteristiku
Při zabezpečování služeb se opíráme o profesionalitu našich zaměstnanců, kteří jsou nadšeni pro svoji práci a kteří oceňují naše investice do jejich profesního růstu a vzdělávání. Týmy telefonních operátorů tak disponují prodejními a komunikačními schopnostmi s jasnou dikcí a s kultivovaným hlasovým projevem. Interní koučink a vzdělávací programy prodejních a komunikačních dovedností spolu s produktovým školením jsou nedílnou součástí našeho běžného provozu call centra.

S klienty se snažíme maximalizovat hloubku spolupráce, kterou tvoří pochopení potřeb a uzpůsobení nastavení a vedení projektu v call centru tak, abychom společně dosáhli na potřebné cíle a výsledky. Vždy máme zájem vylepšovat naše služby, nejsme pasivní a navrhujeme úpravy, korekce nebo změny stávajícího nastavení procesů k vylepšení efektivity.

Proto je naší definicí klíčových faktorů pro dosažení úspěchu:

kvalifikovanost našich lidí
interní motivace
technologie a vnitřní procesy
Všichni naši zaměstnanci jsou podpořeni motivačními firemními benefity. Kolegové v IT zázemí, moderní technologické vybavení jsou dalším silným stavebním kamenem v základně špičkových služeb, které na trhu poskytujeme již od roku 1998.

Skrýt celou charakteristiku