Charakteristika společnosti

Podravka je přední mezinárodní potravinářskou společností jejímž hlavním posláním je nabídka široké palety kvalitních výrobků za příznivé ceny. V oblasti potravinářského průmyslu je Podravka jednou z nejvýznamnějších společností v regionu jihovýchodní, střední a východní Evropy. Od jiných společností odlišuje Podravku, vedle jejích značek a vysoké kvality výrobků, zejména schopnost porozumět potřebám zákazníků. Společnost chce být svým zákazníkům spolehlivým partnerem při vaření a dodávat více než jen pouhé produkty, ale spíše pokrmy, které bude radost připravovat a konzumovat.

Zobrazit celou charakteristiku
Podravka má vlastní firmy a zastoupení v 17 zemích a výrobní kapacity, kromě Chorvatska, v dalších čtyřech zemích (Slovinsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika). V České republice je značka Podravky distribuována prostřednictvím výrobní společnosti Podravka - Lagris a.s., která produkuje další významné a zavedené značky na českém trhu Lagris a Essence.

Skrýt celou charakteristiku