Servisní technik (Informační technologie)

Poslední aktualizace: 15. ledna 2020

Typické činnosti vykonávané na pozici

  • Opravování osobních počítačů, přenosných počítačů, sálových počítačů, serverů a periferních zařízení.
  • Diagnostikování příčin vzniklých problémů a jejich okamžité odstranění.
  • Instalování nových, případně vyměňování zastaralých a nefunkčních základních desek, procesorů, grafických adaptérů, paměťových modulů, pevných disků, optických mechanik, zvukových a síťových karet a ostatních počítačových komponentů.
  • Instalování, přeinstalování operačních systémů a softwarových aplikací.
  • Odstraňování počítačových virů, špionážního software, nevyžádané pošty a ostatních škodlivých aplikací.
  • Aktualizování antivirového software, antišpionážního software a bezpečnostních záplat.
  • Komunikování se zákazníky, poskytování odborného poradenství a konzultací.
Volné pracovní pozice
Plat na pozici Servisní technik
Porovnejte své platové očekávání s lidmi pracujícími na této pozici.