Digital marketing specialist (Marketing, reklama, PR)

Poslední aktualizace: 15. ledna 2020

Typické činnosti vykonávané na pozici

  • Tvorba digitálních mediálních kampaní v souladu s obchodními cíli
  • Koordinování vytváření digitálního obsahu (například webové stránky, blogy, tiskové zprávy a podcasty)
  • Správa digitálních projektů typu end-to-end
  • Vytvoření webových prezentací ke zvýšení povědomí o značce
  • Zabezpečení povědomí o značce společnosti prostřednictvím sociálních médií
  • Spolupráce s marketingovým, obchodním a produktovým týmem, aby se zajistila konzistentnost značky
  • Navrhnutí a implementace metody přímého marketingu ke zvýšení ziskovosti
  • Monitoruje ROI a KPIs
  • Vzdělávání se v oblasti digitálních médií

Plat na pozici Digital marketing specialist
Porovnejte své platové očekávání s lidmi pracujícími na této pozici.