SEO analytik (Marketing, reklama, PR)

Poslední aktualizace: 15. ledna 2020

Typické činnosti vykonávané na pozici

  • Optimalizování webové stránky za účelem jejího rychlejšího a snadnějšího vyhledávání.
  • Vyhledávání klíčových slov vhodných pro konkrétní webovou stránku.
  • Vykonávání SEO auditů.
  • Vykonávání analýz externích a interních prolinkování a navrhování doporučení.
  • Vykonávání SEO analýz a vyhodnocení
  • Monitorování, zaznamenávání a reportování SEO metrik, včetně zaznamenávání trendů a vlivu určených klíčových slov
  • Vykonávání kontroly kvality webové stránky, včetně navigace na webu, jeho obsahu a analýzy nefunkčních odkazů.
  • Spolupracování s kolegy zodpovědnými za vývoj webových stránek a copywritery
Volné pracovní pozice
Plat na pozici SEO analytik
Porovnejte své platové očekávání s lidmi pracujícími na této pozici.