Account manager (Obchod)

Poslední aktualizace: 15. ledna 2020

Typické činnosti vykonávané na pozici

  • Zodpovídání za prodej a prezentování produktů, případně služeb společnosti.
  • Vykonávání průzkumu trhu, monitorování konkurenčních aktivit.
  • Oslovování potenciálních klientů s obchodní nabídkou, navazování nových obchodních kontaktů.
  • Poskytování poradenství při výběru vhodného řešení v závislosti na definovaných požadavcích a potřebách klientů.
  • Udržování pravidelné telefonické a e-mailové komunikace s klienty.
  • Organizování a vedení obchodních jednání.
  • Předkládání cenových nabídek, domlouvání konečné podoby smluvních podmínek.
  • Zodpovídání za plnění stanovených obchodních plánů a cílů.
Volné pracovní pozice
Plat na pozici Account manager
Porovnejte své platové očekávání s lidmi pracujícími na této pozici.