Referent správy pojištění (Pojišťovnictví)
Poslední aktualizace: 15. ledna 2020
Typické činnosti vykonávané na pozici
- Kontrolování správnosti a úplnosti smluv a jejich dodatků, jejich zpracování v informačním systému, intervenování chybných smluv.
- Zpracovávání technických a netechnických změn ve smlouvách.
- Vykonávání doúčtování pojistného, zadávání vyúčtování pojistného do informačního systému.
- Identifikování a párování přijatých plateb s předpisy pojistného.
- Zasílání upomínek a výzev ohledně nezaslaných měsíčních vyúčtování a dlužného pojistného klientům.
- Zpracovávání nespotřebovaného pojistného a přeplatků pojistného (vypočítávání a hrazení klientovi).
- Stornování, ukončování a prodlužování pojistných smluv.
- Připravování podkladů pro účetní evidenci.
- Vedení registru smluv v souladu s platným registraturním řádem společnosti.
- Komunikování s klienty a distribučními sítěmi v otázkách týkajících se správy pojistných smluv.