Referent správy pojištění (Pojišťovnictví)

Poslední aktualizace: 15. ledna 2020

Typické činnosti vykonávané na pozici

  • Kontrolování správnosti a úplnosti smluv a jejich dodatků, jejich zpracování v informačním systému, intervenování chybných smluv.
  • Zpracovávání technických a netechnických změn ve smlouvách.
  • Vykonávání doúčtování pojistného, zadávání vyúčtování pojistného do informačního systému.
  • Identifikování a párování přijatých plateb s předpisy pojistného.
  • Zasílání upomínek a výzev ohledně nezaslaných měsíčních vyúčtování a dlužného pojistného klientům.
  • Zpracovávání nespotřebovaného pojistného a přeplatků pojistného (vypočítávání a hrazení klientovi).
  • Stornování, ukončování a prodlužování pojistných smluv.
  • Připravování podkladů pro účetní evidenci.
  • Vedení registru smluv v souladu s platným registraturním řádem společnosti.
  • Komunikování s klienty a distribučními sítěmi v otázkách týkajících se správy pojistných smluv.
Volné pracovní pozice
Plat na pozici Referent správy pojištění
Porovnejte své platové očekávání s lidmi pracujícími na této pozici.